Er det du mener, at du har lagt et signal ind på en bestemt adresse via CS3s artikelliste, gemt det, trukket det på plads i sporplanen og naturligvis testet at det virker korrekt... og at det så efterfølgende alligevel ikke virker / JA og det virkede både før og efter - Det er ikke duer er at INS signalet først skal skifte til grønt og efter 20 sekunder til rødt, men IND skifter til grønt - det mellemliggende skifter - og IND skifter lige efter til rødt, og så køre uret i 20 sek uden nogen effekt.
Tillad mig at spørge:
Hvilket signal - type / Et bremsemodul ( Uhlenbrock 44200 ) med et Viessmann dagslyssignal
Hvordan har du testet? Ved at lægge signalet i din sporplan på CS og testet ved at klikke på signalikonet på skærmen / Det skal "stå" brugt, for de 4 IND'er har været i sporplanen i flere år og har fungeret - fungerer upåklageligt
Er ikonet stadig i sporplanen, selvom det nu ikke fungerer på modelbanen / Det har ikke forladt sporplanen, og det fungerer
Skifter ikonet signalbillede på skærmen når du klikker på det / JA både før & efter
Det hele har fungeret i hele processen men forsinkelsen virker ikke
Forsinkelsen er lavet for lukke indkørslen, når togstammen er kørt ud af IND's bremseområd og på vej ind på stationen, for efter det ønsker jeg, at der lukkes for den næste togstamme, der vil dukke op om Herren vil !!!
Ulykken er ikke større, end at det allerede er løst med en impuls fra blokken lige før ( for når et lok. forlader blokkene lukker lok. selv efter sig, når der er kørt ca. 1 meter ), og det sætter IND på rødt.
Og hvis der ikke påvises fejl i min håndtering af samme signal i de hændelser, så fjernes forsinkelsen blot, for lige nu får togstamme blot strøm i kort øjeblik hvorefter rødt stopper det.
Måske kan denne impuls ryge baglæns fra modulet til LS150, da den klemrække - der anvendes - også er indgang for impulsen fra LS150 til rødt på IND. Men det er da nok med en diode til lukke for det !