Märklin reparation

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Besvar
JRA
Godsforvalter
Indlæg: 141
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Märklin reparation

Indlæg af JRA »

Kære Baneforum

Jeg har sendt følgende mail til Märklin mht. reperation af Märklin lok 37143, hvor jeg tænker at lydkortet desværre er i stykker: alt virker tilsyneladende også højtaler men ingen lyd(jeg har desuden prøvet at resette toget uden held ):

“Dear Märklin service

Märklin modell 37143

I have had some troubles with my train and I think the decoder in the train no. 230345 is broken , as the train no longer has sound but otherwise runs fine. Apparently the decoder can't be bought?

Is it possible for you to replace the decoder if I send the train for repair at Märklin via my dealer?

Many greetings from
Jørgen Rasmussen, Denmark”

Desværre er dekoderen til toget, hvor også lydkortet er integreret i restordre.

Märklin service har også bekræftet at have modtaget min mail, men efterfølgende har jeg ikke hørt mere…ca. 1 mdr. -er deres svar tider så lange? Eller de have glemt mig?

“AW: [ Ticket: 114830 ] Maerklin 37143

Sehr geehrte Damen und Herren,

vielen Dank für Ihre Anfrage bezüglich unserer Produkte der Firma Märklin, Trix und LGB.

Wir werden Ihre Nachricht schnellstmöglich bearbeiten und Ihnen eine Rückmeldung geben. Wir bitten aber um Verständnis, dass zum Beispiel in der Hochsaison oder bei komplexeren Themen eine längere Bearbeitungszeit nicht immer zu vermeiden ist.

Für weitere Rückfragen bezüglich dieses Anliegens, geben Sie bitte immer im Betreff Ihre Ticketnummer (Ticket Nr.: 114830 steht in der Betreffzeile) an.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Märklin, Trix und LGB Service Team

Dear Ladies and Gentlemen,

Thank you for your inquiry regarding our products from Märklin, Trix and LGB.

We will process your message as soon as possible andgive you a feedback. However, we ask for your understanding that a longer processing time cannot always be avoided, for example in high season or with more complex topics.

For any further questions regarding your email, please always include your ticket number in the subject (Ticket Nr.: 114830 is in the subject line).

Sincerely yours

Your Märklin, Trix and LGB Customer Service

Gemäß Artikel 13 der DSGVO, teilen wir Ihnen die Informationspflichten über folgenden LINK mit: https://cloud.maerklin.de/owncloud/inde ... vJB57hHY7e

Gebr. Märklin & Cie. GmbH - Stuttgarter Str. 55 - 57 - D-73033 Göppingen - Telefon +49 7161 6080 - Telefax +49 7161 69820
Ident-Nr.: DE 145 471 374 - Sitz der Gesellschaft: Göppingen - Amtsgericht: Ulm HRB 530004
Geschäftsführer: Wolfrad Bächle, Florian Sieber
Diese Mail ist vertraulich. Durch diese Mail wird kein Vertragsabschluss begründet.

Gemäß Artikel 13 der DSGVO, teilen wir Ihnen die Informationspflichten über folgenden LINK mit: https://cloud1.maerklin.de/s/Informationspflichten
Gebr. Märklin & Cie. GmbH - Stuttgarter Str. 55 - 57 - D-73033 Göppingen - Telefon +49 7161 6080 - Telefax +49 7161 69820
Ident-Nr.: DE 145 471 374 - Sitz der Gesellschaft: Göppingen - Amtsgericht: Ulm HRB 530004
Geschäftsführer: Wolfrad Bächle, Florian Sieber
Diese Mail ist vertraulich. Durch diese Mail wird kein Vertragsabschluss begründet.

pejft
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 feb 2016, 17:58
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Kontakt:

Re: Märklin reparation

Indlæg af pejft »

Hej Jørgen,
Det er en "normal" svartid.

Jeg ville i samme situation have indleveret hos en dansk Märklin forhandler fx Kystbanen, som sender og modtager fra Märklin hver uge.

mvh/Peter

De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen

http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu

JRA
Godsforvalter
Indlæg: 141
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Märklin reparation

Indlæg af JRA »

Hej Peter

Tak for svar og så sender jeg den afsted: jeg ville blot lige sikre mig, at der var en mulighed for at reparere den, nu da decoderen er i restordre, inden jeg sendte den til Märklin

Mvh Jørgen

Besvar