Hej,
Jeg forsøger at redigere sporplaner på min PC, efter indtastet IP adresse på min CS3+, men muligheden kommer ikke frem. Jeg kan kun ændre eller tilføje artikler. Mangler jeg at sætte nogle flueben eller lignende?
Håber meget at I kan hjælpe mig.
Mvh
Torben
Redigering af sporplan på PC
Redigering af sporplan på PC
-
PerR
- Lokomotivfører
- Indlæg: 250
- Tilmeldt: 24 mar 2017, 20:13
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K+C
- Geografisk sted: DK-4070
Re: Redigering af sporplan på PC
Du kan ikke redigere sporplaner hvis du tilgår CS3 via en Webbrowser.
Du skal bruge VNC metoden istedet.
Du skal først installere et VNC viewer program på din PC. Dernæst skal du slå VNC serveren til i CS3 ved hjælp af en Webbrowser.
Tilsidst skal du starte VNC viewer programmet op, og så kan du redigere.
Med VNC får du en nøjagtig kopi af skærmen på CS3 på din PC.
Mvh Per
-
pejft
- Ledvogter
- Indlæg: 181
- Tilmeldt: 01 feb 2016, 17:58
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Kontakt:
Re: Redigering af sporplan på PC
I forlængelse af Pers kommentar. Læs om VNC om installation ved at søge VNC på digitaltog.dk
De bedste modeljernbanehilsener
Peter Topp Engelsted Jonasen
http://www.digitaltog.dk - http://www.kvv73.dk - http://www.jonasen.eu
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5446
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Redigering af sporplan på PC
Hejsa
Du henter RealVNC viewer herfra:
https://www.realvnc.com/en/connect/download/viewer/
Når den er installeret, så er det bare at indtaste ip-adressen på din CS3:
Ip-adressen på din CS3 finder du under indstillinger:
Herefter kan du arbejde med skærmen på din CS3 på din pc. Bemærk, at VNC er at betragte som fjernskrivebord. Det er blot en gengivelse af skærmen på din CS3.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
Re: Redigering af sporplan på PC
Mange tak for jeres hjælp, jeg er nu kommet et skridt længere med at få styr på mines sporplaner.
God søndag aften.
Hilsen
Torben