Tips til anden gangs begynder.

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
bqg
Ledvogter
Indlæg: 171
Tilmeldt: 13 aug 2011, 02:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: Tips til anden gangs begynder.

Indlæg af bqg »

samojede skrev:Ja ledninger og dekoder er på plads, men kan ikke rigtig finde ud af det indkodning.

samojede.
Der er en oversigt over indstillingerne på skydeomskifteren.
Yderst til venstre er der et sporskifte, i kolonnen under har du adressen.
Stil alle skydere modsat pilen = off , derefter stiller du de omskiftere on ud for den adresse du ønsker.
Adresse 1 = omskifterne 2,3,5,7,9,10 stilles on
Adresse 2 = omskifterne 2,3,5,7,10 stilles on

Indsæt følgende i adresselinien i din browser http://medienpdb.maerklin.de/product_fi ... etrieb.pdf når pdf-filen er åbnet se side 5

Du skal kopiere den og indsætte, ellers får du kun et logo
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
Besvar