Så er vi så småt begyndt at modtage bordbestilling, til vores årlige arrangement i Horne v/Varde.
Vi kan kun opfordre til at bestille i god tid, da vi pr erfaring ved at det kommer til at knibe med pladsen den sidste uge ;)
Udstilling/byttedag foregår Søndag 20 - oktober kl. 9.00 - 16.00
Entre: 40,- voksne børn under 10 år gratis!
Til orientering lukker udstillingen først kl. 16!!!!! - vi har observeret at folk pakker sammen længe før :(
Mere info: v/Klaus B tlf 40 14 77 41.
PS: Sidste år havde vi kun 2 bordmeter tilbage kl. 9.00!!!!!
Udstilling Horne 2013
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
Søren
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Udstilling Horne 2013
Er det så ikke et hint om at lukke noget før? ;-) Jeg mener, hvis folk pakker sammen er det måske fordi de mener der ikke er mere at komme efter. Jeg synes ofte jeg ser, at træffene er mest aktive om formiddagen, blot for at dø de sidste par timer før lukketid. Det er selvfølgelig et problem, at udstillerne går før lukketid, men jeg vil da overveje om åbningstiden er for lang i forhold til antallet af gæster i timerne inden lukketid.cvvest skrev:Til orientering lukker udstillingen først kl. 16! - vi har observeret at folk pakker sammen længe før :(
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/