Bygning af KRB M2
Re: Bygning af KRB M2
Hej Gert
Det er en ucharmerende lille model. Det må da være fedt, at have en lille ting futtende rundt på sit anlæg, som man selv har strikket sammen. Jeg havde ikke lige tænkt på at man kan lave tagkøleren på den måde.
Jeg vil da også gerne se nogle closeup fotos...
Flot arbejde, inspirerende.
Jesper
Det er en ucharmerende lille model. Det må da være fedt, at have en lille ting futtende rundt på sit anlæg, som man selv har strikket sammen. Jeg havde ikke lige tænkt på at man kan lave tagkøleren på den måde.
Jeg vil da også gerne se nogle closeup fotos...
Flot arbejde, inspirerende.
Jesper
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Bygning af KRB M2
Jeg tror at Jesper joker lidt, han bygger selv lokomotiver i en større skala :-)
Klaus
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Bygning af KRB M2
man kan jo altid diskutere om en Triangel i det hele taget er charmerende - et kolonihavehus på skinner ;)
Gert
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Re: Bygning af KRB M2
Ja, selvfølgelig synes jeg den er en lille charmetrold. Men det var nu altså nisserne der havde været på spil på tasterne, for jeg har i hvertefald først set fejlen nu.
Og ja, jeg kan også godt tænke mig at bygge en Triangel selv. Har bare lige et par ting der skal være færdig først...
Jesper
Og ja, jeg kan også godt tænke mig at bygge en Triangel selv. Har bare lige et par ting der skal være færdig først...
Jesper
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Bygning af KRB M2
Så kom jeg vist nogenlunde til vejs ende med M2.
Nu har jeg så en lille fin udgave af KRB bestående af M2, B2, Qc32 og P76 - se vedheftede billede. M2 og B2 er helt mine egne konstruktioner, Qc 32 er lavet ud fra nogle stumper jeg fandt hos trinbrættet og P 76 er en tilpasset vogn fra UK modeller.
Endvidere har jeg en skinnebus, der bare skal omlitreres.
Gert
Nu har jeg så en lille fin udgave af KRB bestående af M2, B2, Qc32 og P76 - se vedheftede billede. M2 og B2 er helt mine egne konstruktioner, Qc 32 er lavet ud fra nogle stumper jeg fandt hos trinbrættet og P 76 er en tilpasset vogn fra UK modeller.
Endvidere har jeg en skinnebus, der bare skal omlitreres.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Bygning af KRB M2
Lækkert, for en gangs skyld, at se et hjemmeprojekt gjort færdigt. Jeg undlader at købe byggesæt af modeller, fordi jeg ved, at jeg aldrig får dem færdige. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
Skott
- Lokomotivfører
- Indlæg: 317
- Tilmeldt: 18 jan 2013, 18:09
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: peco code 75
Re: Bygning af KRB M2
Virkelig nydeligt arbejde. Klap dig selv på skulderen - Den er fortjent :)
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Bygning af KRB M2
Tak for de pæne ord.
Rolig, jeg har skam også en del byggesæt, der endnu ikke er bygget endnu. Ting tager tid. Nok er jeg pensionist nu, men min bedre halvdel er en effektiv arbejdsgiver
Gert
Rolig, jeg har skam også en del byggesæt, der endnu ikke er bygget endnu. Ting tager tid. Nok er jeg pensionist nu, men min bedre halvdel er en effektiv arbejdsgiver
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!