Og så ligger det i noget der ligner en fin gaveæske. Hvem skal mon have den til jul............? -migmigmig :)
Det er sukkertøj, det dér Gert. Helt enig, det er dejligt og se et hjemmeprojekt blive færdig.
Jesper
Bygning af KRB M2
Re: Bygning af KRB M2
Gad vide om man så kan bygge den gamle Mt på samme måde ? Den og så den gamle Ml står ret højt på ønskesedlen over motorlokomotiver. Gert har jo her vist vejen frem !
Jesper
Jesper
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Bygning af KRB M2
hej Jesper
Selvfølgelig kan man det.
Gert
Selvfølgelig kan man det.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Carsten B. Thomsen
- Ledvogter
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 18 jul 2012, 12:30
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Tillig Elite og Roco Line
- Geografisk sted: Frederikshavn
Re: Bygning af KRB M2
Det er et aldeles nydeligt stykke arbejde, Gert.
Jeg glæder mig til at se den "live" engang ved lejlighed.
Jeg glæder mig til at se den "live" engang ved lejlighed.
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Medlem af Fremo, H0 2-skinne digital
Carsten B. Thomsen
Medlem af Fremo, H0 2-skinne digital