Bygning af KRB M2

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Jesper J
Stationsforstander
Indlæg: 66
Tilmeldt: 02 aug 2011, 06:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Bygning af KRB M2

Indlæg af Jesper J »

Og så ligger det i noget der ligner en fin gaveæske. Hvem skal mon have den til jul............? -migmigmig :)

Det er sukkertøj, det dér Gert. Helt enig, det er dejligt og se et hjemmeprojekt blive færdig.

Jesper
Jesper J
Stationsforstander
Indlæg: 66
Tilmeldt: 02 aug 2011, 06:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Bygning af KRB M2

Indlæg af Jesper J »

Gad vide om man så kan bygge den gamle Mt på samme måde ? Den og så den gamle Ml står ret højt på ønskesedlen over motorlokomotiver. Gert har jo her vist vejen frem !

Jesper
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bygning af KRB M2

Indlæg af gert »

hej Jesper

Selvfølgelig kan man det.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Carsten B. Thomsen
Ledvogter
Indlæg: 173
Tilmeldt: 18 jul 2012, 12:30
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig Elite og Roco Line
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Bygning af KRB M2

Indlæg af Carsten B. Thomsen »

Det er et aldeles nydeligt stykke arbejde, Gert.
Jeg glæder mig til at se den "live" engang ved lejlighed.
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Medlem af Fremo, H0 2-skinne digital
Besvar