Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Det vil jeg så vælge at kalde en tilsnigelse. Jeg regner kraftigt med, at du ikke kan bruge den til at styre dit anlæg med uden en Central Station 2. Jeg kan ikke se, hvordan det skal kunne lade sig gøre eftersom der ikke findes hardware til formålet.
Derudover har deres "demo-modus" i alle andre tilfælde betydet, at du kan "simulere" operationer, men ikke bruge det i praksis.
Det var blot din konstaterende udmelding, der fik det til at lyde som din konklusion på gisningerne om, hvorvidt man kan spare en CS2 og blot bruge softwaren.
bahnfannet skrev:...ooog Märklin kan oplyse at PC softwaren er tilgængelig i næste måned... eller næste igen...
"Snart" i følge Märklins download side:
"Central Station Bedienoberfläche auf dem PC
Die aktuelle Software-Version für die PC-Software zur CS2 ist 3.8
Das Update auf die Softwareversion 3.8 der Central Station ist auch Vorraussetzung für die Funktion der in Vorbereitung befindlichen Software für den PC, mit der Sie einen Computer als weitere Bedienoberfläche im Gesamtsystem nutzen können.
Diese Software wird in Kürze auf dieser Seite als kostenloser Download zur Verfügung stehen.
Die PC-Software für die CS2 kann auch ohne eine echte CS2 benutzt werden. Sie arbeitet dann im Demo-Modus. Damit können fast alle Fähigkeiten der CS2 am PC ausprobiert werden."
Så den kan køre uden en CS.......
Klaus
Google translate skriver dette "The PC software for the CS2 can be used without a real CS2. You will work in demo mode. This means that almost all the capabilities of CS2 can be tested on the PC. "
Så du kan ikke styre dine tog uden at have en cs2, men du kan teste hvad en cs2 kan.
[EDIT] jeg skrev vist noget til et gammelt svar...
@moppe
Nej, ikke som det ser ud lige nu. Desværre.
Jeg havde håbet på at "skalerende sportavler" betød at den forstørrede billedet. Det gør den ikke, det betyder blot at du kan maksimere sportavlevinduet. Størrelsen på sporet ændrer sig ikke.