DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Søren »

Jeg regner med at være der søndag. Det lader til, at det er den dag de fleste er til stede. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Søren »

bahnfannet skrev:Jeg regner med at være der søndag. Det lader til, at det er den dag de fleste er til stede. :-)
Så er det sikkert og vist: Jeg kigger ned søndag. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

f.ormstrup
Godsforvalter
Indlæg: 147
Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af f.ormstrup »

Der vil løbende komme videoer fra de forskellige anlæg på SVJMJKs Blog.
mvh Flemming
Videoer
SVJMJK
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Skovsøekspressen »

Tak for kiggene, havde desværre ikke mulighed for at se forbi. Det er jo virkeligt godt at se alle de knægte der sugede indtryk til sig, det tegner godt for hobbyen fremover også :D

Mvh
Claus
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af moppe »

Skovsøekspressen skrev:Tak for kiggene, havde desværre ikke mulighed for at se forbi. Det er jo virkeligt godt at se alle de knægte der sugede indtryk til sig, det tegner godt for hobbyen fremover også
Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.


Klaus
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af bygger01 »

Som nogle af Jer måske så, viste VSV&MJ tog i 1:1 - som de eneste - dog "kun" en skinnecykel og lidt trykt skinne.

Men var sjovt at være på den anden side og få en snak med folk, der kom forbi ( men man bliver anderledes "mere" træt end blot at vandre rundt i nogle timer .... )

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af gert »

bygger01 skrev:Som nogle af Jer måske så, viste VSV&MJ tog i 1:1 - som de eneste - dog "kun" en skinnecykel og lidt trykt skinne.

Men var sjovt at være på den anden side og få en snak med folk, der kom forbi ( men man bliver anderledes "mere" træt end blot at vandre rundt i nogle timer .... )
åh jo - efter 2 dage på benene i hallerne var fødderne "godt brugt" ! De normaliseres langsomt igen.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
f.ormstrup
Godsforvalter
Indlæg: 147
Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af f.ormstrup »

moppe skrev: Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.
Klaus
Jeg kan nu også godt lide den anden "bane" i havde med. link
mvh Flemming
Videoer
SVJMJK
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af Søren »

f.ormstrup skrev:
moppe skrev: Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.
Klaus
Jeg kan nu også godt lide den anden "bane" i havde med. link
Jeg synes HaMjk skal have noget andet transportabelt end en snebane - og sørme en snebane mere. :-) Jeg synes I vil præsentere jer meget bedre, hvis jeg kunne se noget sommerlandskab - og nogle fine tyske tog. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.

Indlæg af moppe »

bahnfannet skrev:Jeg synes HaMjk skal have noget andet transportabelt end en snebane - og sørme en snebane mere. :-) Jeg synes I vil præsentere jer meget bedre, hvis jeg kunne se noget sommerlandskab - og nogle fine tyske tog. :-)
Vi er slet ikke uenige, men HaMjk's klubarbejde er tæt bundet op af Modelbane Europas muligheder. Den store vinterbanes grundlag gør a den altid vil være en vinterbane. At den lille bane så også blev det, var vidst ikke helt planlagt, men sådan er det når "pyntefolkene" får frit spil. Så bliver udseendet som de vil have det.

Men begge baner fangede mange folk. Og begge baner vil - ikke kun fordi de er sneklædte - blive husket af den brede befolkning, fordi de er så meget anderledes end hvad der ellers var på udstillingen.

Ud over dette er du velkommen i klubben. Vi har vel et projekt "Klörenburg" der kunne bruges til om 2 år......

Klaus
Besvar