DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg regner med at være der søndag. Det lader til, at det er den dag de fleste er til stede. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Så er det sikkert og vist: Jeg kigger ned søndag. :-)bahnfannet skrev:Jeg regner med at være der søndag. Det lader til, at det er den dag de fleste er til stede. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
f.ormstrup
- Godsforvalter
- Indlæg: 147
- Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Der vil løbende komme videoer fra de forskellige anlæg på SVJMJKs Blog.
-
Skovsøekspressen
- Godsforvalter
- Indlæg: 136
- Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Geografisk sted: Silkeborg
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Tak for kiggene, havde desværre ikke mulighed for at se forbi. Det er jo virkeligt godt at se alle de knægte der sugede indtryk til sig, det tegner godt for hobbyen fremover også :D
Mvh
Claus
Mvh
Claus
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.Skovsøekspressen skrev:Tak for kiggene, havde desværre ikke mulighed for at se forbi. Det er jo virkeligt godt at se alle de knægte der sugede indtryk til sig, det tegner godt for hobbyen fremover også
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1730
- Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Som nogle af Jer måske så, viste VSV&MJ tog i 1:1 - som de eneste - dog "kun" en skinnecykel og lidt trykt skinne.
Men var sjovt at være på den anden side og få en snak med folk, der kom forbi ( men man bliver anderledes "mere" træt end blot at vandre rundt i nogle timer .... )
Men var sjovt at være på den anden side og få en snak med folk, der kom forbi ( men man bliver anderledes "mere" træt end blot at vandre rundt i nogle timer .... )
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
åh jo - efter 2 dage på benene i hallerne var fødderne "godt brugt" ! De normaliseres langsomt igen.bygger01 skrev:Som nogle af Jer måske så, viste VSV&MJ tog i 1:1 - som de eneste - dog "kun" en skinnecykel og lidt trykt skinne.
Men var sjovt at være på den anden side og få en snak med folk, der kom forbi ( men man bliver anderledes "mere" træt end blot at vandre rundt i nogle timer .... )
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
f.ormstrup
- Godsforvalter
- Indlæg: 147
- Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg kan nu også godt lide den anden "bane" i havde med. linkmoppe skrev: Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.
Klaus
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Jeg synes HaMjk skal have noget andet transportabelt end en snebane - og sørme en snebane mere. :-) Jeg synes I vil præsentere jer meget bedre, hvis jeg kunne se noget sommerlandskab - og nogle fine tyske tog. :-)f.ormstrup skrev:Jeg kan nu også godt lide den anden "bane" i havde med. linkmoppe skrev: Jeg var dernede søndag og stod ved HaMjk's stand. Vores gamle snebane skabte glæde ved både voksne og børn.
Klaus
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: DMJUs udstilling i Bramdrupdam.
Vi er slet ikke uenige, men HaMjk's klubarbejde er tæt bundet op af Modelbane Europas muligheder. Den store vinterbanes grundlag gør a den altid vil være en vinterbane. At den lille bane så også blev det, var vidst ikke helt planlagt, men sådan er det når "pyntefolkene" får frit spil. Så bliver udseendet som de vil have det.bahnfannet skrev:Jeg synes HaMjk skal have noget andet transportabelt end en snebane - og sørme en snebane mere. :-) Jeg synes I vil præsentere jer meget bedre, hvis jeg kunne se noget sommerlandskab - og nogle fine tyske tog. :-)
Men begge baner fangede mange folk. Og begge baner vil - ikke kun fordi de er sneklædte - blive husket af den brede befolkning, fordi de er så meget anderledes end hvad der ellers var på udstillingen.
Ud over dette er du velkommen i klubben. Vi har vel et projekt "Klörenburg" der kunne bruges til om 2 år......
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk