Side 2 af 3

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 13:13
af Jesper J
Hej Gert

Det er en ucharmerende lille model. Det må da være fedt, at have en lille ting futtende rundt på sit anlæg, som man selv har strikket sammen. Jeg havde ikke lige tænkt på at man kan lave tagkøleren på den måde.
Jeg vil da også gerne se nogle closeup fotos...

Flot arbejde, inspirerende.

Jesper

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 15:01
af larsen
Ucharmerende???

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 15:19
af moppe
Jeg tror at Jesper joker lidt, han bygger selv lokomotiver i en større skala :-)

Klaus

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 16:06
af gert
man kan jo altid diskutere om en Triangel i det hele taget er charmerende - et kolonihavehus på skinner ;)

Gert

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 17:33
af larsen
OK, der var altså ironi inde i billedet.

Re: Bygning af KRB M2

: 20 nov 2013, 19:36
af Jesper J
Ja, selvfølgelig synes jeg den er en lille charmetrold. Men det var nu altså nisserne der havde været på spil på tasterne, for jeg har i hvertefald først set fejlen nu.
Og ja, jeg kan også godt tænke mig at bygge en Triangel selv. Har bare lige et par ting der skal være færdig først...

Jesper

Re: Bygning af KRB M2

: 21 nov 2013, 00:34
af gert
Så kom jeg vist nogenlunde til vejs ende med M2.
Nu har jeg så en lille fin udgave af KRB bestående af M2, B2, Qc32 og P76 - se vedheftede billede. M2 og B2 er helt mine egne konstruktioner, Qc 32 er lavet ud fra nogle stumper jeg fandt hos trinbrættet og P 76 er en tilpasset vogn fra UK modeller.
Endvidere har jeg en skinnebus, der bare skal omlitreres.

Gert

Re: Bygning af KRB M2

: 21 nov 2013, 06:19
af Søren
Lækkert, for en gangs skyld, at se et hjemmeprojekt gjort færdigt. Jeg undlader at købe byggesæt af modeller, fordi jeg ved, at jeg aldrig får dem færdige. :-)

Re: Bygning af KRB M2

: 21 nov 2013, 09:07
af Skott
Virkelig nydeligt arbejde. Klap dig selv på skulderen - Den er fortjent :)

Re: Bygning af KRB M2

: 21 nov 2013, 09:40
af gert
Tak for de pæne ord.

Rolig, jeg har skam også en del byggesæt, der endnu ikke er bygget endnu. Ting tager tid. Nok er jeg pensionist nu, men min bedre halvdel er en effektiv arbejdsgiver :lol: :lol:

Gert