Re: Modelbaneforums!
: 04 okt 2011, 22:32
Har nævnt det før, men vores lille klub her i Silkeborg, får både to- og treskinnedrift på anlægget, endda selv om anlægslokalet ikke er så stort igen. Det bliver bygget med både med K-skinner og Roco-skinner.
Så det kan godt lade sig gøre, der er andre klubber der har valgt at gøre det samme også.
Det er ud fra et ønske om at tilgodese alle medlemmerne, da vi er delt i nogen lunde to lige store dele mht. hvad vi kører derhjemme.
Mvh
Claus
Så det kan godt lade sig gøre, der er andre klubber der har valgt at gøre det samme også.
Det er ud fra et ønske om at tilgodese alle medlemmerne, da vi er delt i nogen lunde to lige store dele mht. hvad vi kører derhjemme.
Mvh
Claus