Re: Problemer med k83 efter nedbrud.
Nej mener ikke at jeg anvender fælles nul på udstyret
det hele er delt op i kørestrøm
skinner- K84-k84-tilbagemelding-m84
Lysstrøm alle andre steder huse m.m.
Min kran var fjernstyret fra en k84 da den begyndte at ryge inden jeg fik slukket for alt strømmen var der små flammer fra motor.