Hvad en tur til Neumünster kan blive til

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Søren
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvad en tur til Neumünster kan blive til

Indlæg af Søren »

Her er mine indkøb.

En BR 648 - LINT 41, samme type som Arrivas tog i Århus. Driftsnummer: 648 775-5. Modellen er Fleischmann nr. 4420. Det er samme model som Rocos udgave af Arriva LINT.
En BR 151, godstogslokomotiv, Co'Co', 118t, 120 km/t. Driftsnummer: 151 153-4. Modellen er fra Roco startsæt 41318.

Lækkert togsæt / maskine til min moderne tysk-inspirerede bane. :-) 648'eren er i øvrigt med Niedersachsen våbenskjold og passer dermed helt udmærket til mit Nordtyskland-tema.
Vedhæftede filer
BR151_BR648.jpg

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Det er godt at du havde en med der kunne forhandle priser :-)

Klaus
gert
Lokomotivfører
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af gert »

Sådan en tur kan udvikle sig. På hjemturen tog vi en tur forbi Rendsborg for at kigge på broen. Det var vel en udflugt. Vi skulle selvfølgelig med svævefærgen over kanalen. Fundrede over hvilken uddannelse føreren af dette fartøj skulle have - pilot, skipper eller lokofører. Han svæver, men er i et maritimt miljø og det hele hænger i nogle skinner. Den er ikke nem!
Vi skulle selvfølgelig og lige et smut forbi stationen, og det selv om solen stod lavt på himlen. Det blev til lidt billeder - et par er vedheftet.

Gert
Vedhæftede filer
Jernbanebroen set fra stationen. Imponerende bygningsværk.
Jernbanebroen set fra stationen. Imponerende bygningsværk.
denne maskine holdt på stationen - og med et stykke nostalgi på P-pladsen til at tage noget af udsigten.
denne maskine holdt på stationen - og med et stykke nostalgi på P-pladsen til at tage noget af udsigten.
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Besvar