Der er jo ikke meget plads på min lille bane, men havde lyst til at lege med ideen om et lille bjerg, hvor det i så fald kun kunne blive som en slags relief, med en lille fotostat bagved, for at få den blå himmel og lidt skyer.
Jeg har jo ikke er faring med selv at lave disse baggrunde, men blev lidt inspireret af de baggrunde jeg har i mine akvarier og fandt lidt træplade frem og flamingo, som der blev snittet lidt i og efterfølgende havde jeg kun lidt patineringspulver som jeg opløste i vand og malede det på den udsnittede flamingoplade. Det hele fik en gang fixerings spray og regner med at finde lidt buske eller måske nogle mini grantræer der kan placeres på den mindste del (det mindre bjerg).
https://goo.gl/photos/9RMgzvJ8T1PZTQYg8
Det er et lidt dårlig billede, og jeg skal nok poste flere billeder som processen skrider frem, så det er et meget tidlig billede i processen og håber det vil lykkedes og der skal bygges mere på den lille plade, så huset i forgrunden er misvisende.
ps. jeg bruger picasa webalbum, men det har de lavet om på ved google og nu kan jeg ikke kopierer og indsætte et billede som før, men skal de til et album....det er da træls!
Har nogle af jer samme oplevelse og en evt. løsning, for jeg savner og kunne dele et enkelt foto og ikke skulle oprette et album ?