Fortæl en vittighed, vis din nye bil frem eller skriv om alt, hvad der ikke har noget med modeljernbaner eller jernbaner at gøre.
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
-
Kontakt:
Indlæg
af moppe »
DB kommer vidt omkring
Klaus
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af gert »
Hvad er sporvidden ? det må næsten være 3 skinnedrit.......
El-drift er det i hvert fald ikke.
Så kan franskmændenes TGV godt gå hjem og lægge sig m.h.t. max hastighed, stigeevne og største højde over havet.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!