Side 1 af 2
Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 11:20
af Erik Olsen
Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Der er heller ingen mulighed for at kopiere den tekst man lige har skrevet, når det sker. Alt er tabt. Så er det ofte jeg ikke gider skrive svaret igen.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 12:08
af moppe
Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Hvilken browser?
Med Firefox oplever jeg det nemlig ikke...
Klaus
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 12:20
af bqg
Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Der er heller ingen mulighed for at kopiere den tekst man lige har skrevet, når det sker. Alt er tabt. Så er det ofte jeg ikke gider skrive svaret igen.
Hej Erik
Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.
Når jeg er på sker det ind imellem, at forbindelsen smutter, så logger jeg ind igen og bruger historikken til at komme tilbage til det indlæg jeg var ved at oprette, der plejer ikke at være problemer med at fortsætte og gemme.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 12:59
af Søren
bqg skrev:Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.
Det kan man som udgangspunkt ikke på websites, når det inkluderer at sende data til serveren. Nogle browsere tillader det, men det er ikke by design.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 12:59
af Søren
Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Jeg oplever heller ikke ovenstående. Jeg benytter Internet Explorer 9. Jeg har svært ved, at finde en umiddelbar årsag til problemet, hvis jeg ikke kan genskabe det.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 13:44
af gert
Det fænomen har jeg aldrig oplevet. Jeg har dog lavet en del indlæg her.
Gert
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 15:38
af Erik Olsen
moppe skrev:Hvilken browser?
IE8 - det er på kontoret hvor jeg ikke selv kan vælge.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 15:40
af Erik Olsen
bqg skrev:Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.
Nej, desværre. Med tilbageknappen kommer jeg til svarvinduet inden jeg har redigeret og skrevet mit svar.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 15:43
af Erik Olsen
bahnfannet skrev:Jeg oplever heller ikke ovenstående. Jeg benytter Internet Explorer 9.
Jeg oplever det sjældent hjemme hvor jeg bruger IE9, men på kontoret har jeg IE8, og den kan jeg ikke bare lige opdatere.
Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?
: 08 feb 2012, 15:45
af Erik Olsen
bahnfannet skrev:Jeg har svært ved, at finde en umiddelbar årsag til problemet, hvis jeg ikke kan genskabe det.
Du skal vel teste sitet i forskellige browsere. Vil du fortælle at du kun tester i IE9?