Side 1 af 1

Schienengolf an der Wupper

: 09 aug 2011, 06:45
af Søren
Er det virkelig kun i Tyskland, at der findes denne slags inkarnerede entusiaster.

"Schienengolf an der Wupper"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rrUe_7NY0g4[/youtube]

:-) God fornøjelse

Re: Schienengolf an der Wupper

: 09 aug 2011, 12:15
af gmmz
Hej Søren

så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)

mvh
'Søren

Re: Schienengolf an der Wupper

: 11 aug 2011, 23:27
af Søren
gmmz skrev:så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)
Hehe nej, du er alt for langsom. :-) Den "skinnegolf" kører vist heller ikke hurtigere end man kan nå at plukke mælkebøtterne på baneskråningen. :-)

Re: Schienengolf an der Wupper

: 25 okt 2011, 16:37
af gmmz
så har jeg lige fundet nogle flere ombygningskøretøjer

SÅåå, hvis du ikke ved, hvad du skal bruge din gamle lada eller minibus til!!!!!!

så er her et par muligheder
først lada'en
Skinnekøretøj 2002-05-22 Dubrave.JPG
Skinnekøretøj 2002-05-22 Dubrave.JPG (249.58 KiB) Vist 5325 gange
og minibussen
MD-3 1989-04-30 Pazin.JPG
MD-3 1989-04-30 Pazin.JPG (279.53 KiB) Vist 5325 gange
mvh
Søren

Re: Schienengolf an der Wupper

: 05 jan 2012, 20:38
af gmmz
så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mkpCzp0CmjY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PMWBPrFVwLk[/youtube]

nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar

mvh
Søren

Re: Schienengolf an der Wupper

: 05 jan 2012, 21:48
af Søren
gmmz skrev:så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear
nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar
Haha! :) Kanon!

Hvornår har du sidst torpederet en campingvogn på dit arbejde? :)

Re: Schienengolf an der Wupper

: 06 jan 2012, 22:23
af gmmz
jeg har nu aldrig torpederet en campingvogn,
men jeg har kørt bagenden af en lastvogn(sættevognstrækker)
i stykker ved Europaplads i Århus med en Mr og drejet lastvognen 90grader

har så lige fundet ud, der flere videoer, af hele udsendelsen

bl.a. starten
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SB4hnAinVAE[/youtube]

mvh
Søren