Side 1 af 1
Schienengolf an der Wupper
: 09 aug 2011, 06:45
af Søren
Er det virkelig kun i Tyskland, at der findes denne slags inkarnerede entusiaster.
"Schienengolf an der Wupper"
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=rrUe_7NY0g4[/youtube]
:-) God fornøjelse
Re: Schienengolf an der Wupper
: 09 aug 2011, 12:15
af gmmz
Hej Søren
så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)
mvh
'Søren
Re: Schienengolf an der Wupper
: 11 aug 2011, 23:27
af Søren
gmmz skrev:så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)
Hehe nej, du er alt for langsom. :-) Den "skinnegolf" kører vist heller ikke hurtigere end man kan nå at plukke mælkebøtterne på baneskråningen. :-)
Re: Schienengolf an der Wupper
: 25 okt 2011, 16:37
af gmmz
så har jeg lige fundet nogle flere ombygningskøretøjer
SÅåå, hvis du ikke ved, hvad du skal bruge din gamle lada eller minibus til!!!!!!
så er her et par muligheder
først lada'en

- Skinnekøretøj 2002-05-22 Dubrave.JPG (249.58 KiB) Vist 5325 gange
og minibussen

- MD-3 1989-04-30 Pazin.JPG (279.53 KiB) Vist 5325 gange
mvh
Søren
Re: Schienengolf an der Wupper
: 05 jan 2012, 20:38
af gmmz
så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=mkpCzp0CmjY[/youtube]
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=PMWBPrFVwLk[/youtube]
nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar
mvh
Søren
Re: Schienengolf an der Wupper
: 05 jan 2012, 21:48
af Søren
gmmz skrev:så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear
nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar
Haha! :) Kanon!
Hvornår har du sidst torpederet en campingvogn på dit arbejde? :)
Re: Schienengolf an der Wupper
: 06 jan 2012, 22:23
af gmmz
jeg har nu aldrig torpederet en campingvogn,
men jeg har kørt bagenden af en lastvogn(sættevognstrækker)
i stykker ved Europaplads i Århus med en Mr og drejet lastvognen 90grader
har så lige fundet ud, der flere videoer, af hele udsendelsen
bl.a. starten
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=SB4hnAinVAE[/youtube]
mvh
Søren