Bog med flotte jernbaneplakater

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
Fyrmester
Stationsforstander
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Gjerlev, Randers

Bog med flotte jernbaneplakater

Indlæg af Fyrmester »

Jeg købte denne bog på en messe i Frankfurt. Den indeholder en masse gamle togplakater - man kommer i rigtig tog-stemning...

Her er forsiden:
Forside
Forside
Og nogle eksempler:
Plakater
Plakater
Søren
Lokomotivfører
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Bog med flotte jernbaneplakater

Indlæg af Søren »

Fyrmester skrev:Jeg købte denne bog på en messe i Frankfurt. Den indeholder en masse gamle togplakater - man kommer i rigtig tog-stemning...
Skægt. Jeg har et par gamle jernbanereklamer. Pt. er det kun den ene der er oppe og hænge, det er en reklame for Rheingold. Hvis nogle kender steder, hvor det er muligt at købe plakater, så giv endelig lyd.
Rheingold
Rheingold
Den anden plakat er en Mitropa, men den har måtte vige pladsen for en Aage Sikker Hansen tegning af FDB's tobakspige.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Fyrmester
Stationsforstander
Geografisk sted: Gjerlev, Randers

Re: Bog med flotte jernbaneplakater

Indlæg af Fyrmester »

bahnfannet skrev:
Fyrmester skrev:Jeg købte denne bog på en messe i Frankfurt. Den indeholder en masse gamle togplakater - man kommer i rigtig tog-stemning...
Skægt. Jeg har et par gamle jernbanereklamer. Pt. er det kun den ene der er oppe og hænge, det er en reklame for Rheingold. Hvis nogle kender steder, hvor det er muligt at købe plakater, så giv endelig lyd.
Der er et hav at vælge mellem her på AllPosters. Flere af dem kan jeg genkende fra bogen.

http://www.allposters.com/-st/Trains-Vi ... 19293_.htm
Hej,
Søren
Besvar