Jeg dropper at bruge PC og trådløst til CS3 - jeg er for dum til at finde ud af det.
Lad nu være med at give op så let.
Hvis du Googler: "Hvad er min ip-adresse", så vil Google antage at du mener "Hvad er min ip-adresse på internettet". Det er derfor den foreslår, som den gør. Din ip-adresse på internettet er en anden end din lokale ip-adresse. Så den skal du ikke bruge.
Du skal bruge din lokale ip-adresse.
Det er den du finder under indstillingerne for dit netværk, som du allerede har været inde på: Gå derind igen og kig. Sidst var den: 192.168.0.120.
På din CS3 har du også en ip-adresse, den står under indstillingerne for netværket ("Ethernet") i CS3. Her et eksempel fra min CS3.
Den adresse, taster du ind i adressefeltet i din webbrowser (f.eks. Google Chrome) og så skulle du gerne se din CS3s web interface.
Du kan også bruge netværksoversigten i CS3 og scanne QR koden med din mobiltelefon, og komme ind på CS3'eren den vej. QR koden er forskellig fra CS3 til CS3, og vil altid sende dig til den aktuelle ip for netop din CS3. Derved sparer du gætværket.
Hvis den siger, at den ikke kan nå adressen, så er det fordi der er noget der forhindrer din pc i at se CS3'eren.
Du skal kun bruge VNC, hvis du vil redigere sporplaner og hændelser. Det meste andet kan du gøre fra web interfacet. Det udbygges hele tiden, og med tiden vil behovet for VNC forsvinde helt.