Heljan Marcipanbrød HHJ DL 11 fra Hobbykæden

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Heljan Marcipanbrød HHJ DL 11 fra Hobbykæden

Indlæg af Søren »

Stor var glæden da jeg så at Hobbykæden har valgt at lancere HHJ DL11 i orange. Den er fluks bestilt.

Det vil stå godt til mine HHJ y-tog. Jeg får jo næsten lyst til at skifte tema på til dansk privatbane. 🙂
Y-tog i snevejr.
Y-tog i snevejr.
(mit anlæg er ikke vintertema, det er _kun_ et diorama) 👍

Hobbykæden får også andre varianter, bl.a. VLTJ versionen som vil stå godt til de mængder af VLTJ materiale der i forvejen er produceret. Det er vel den privatbane der findes mest H0 materiale til. De har også spændende maskiner og historie. Lige til modelbanen.
received_815728158830265.png
Hobbykæden tager som nævnt imod forudbestillinger allerede nu. Modellerne skulle komme 2. kvartal 2020.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Carsten B. Thomsen
Ledvogter
Indlæg: 165
Tilmeldt: 18 jul 2012, 12:30
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig Elite og Roco Line
Geografisk sted: Frederikshavn

Re: Heljan Marcipanbrød HHJ DL 11 fra Hobbykæden

Indlæg af Carsten B. Thomsen »

Søren skrev: 15 nov 2019, 13:24 Hobbykæden får også andre varianter, bl.a. VLTJ versionen som vil stå godt til de mængder af VLTJ materiale der i forvejen er produceret. Det er vel den privatbane der findes mest H0 materiale til.
VLTJ har haft mange spændende stykker materiel gennem tiden - men mon ikke at det er Skagensbanen/Nordjyske Jernbaner, der findes flest trækkraftmodeller til i H0?.
Hvis vognmodellerne også tælles med, så topper Aalborg Privatbaner (APB, AHB, AHJ, FFJ) vist listen - især når Heljan udgiver deres Marcipanbrød fra Aalborg-banerne, sådan at de også tæller med i "regnskabet".
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Medlem af Fremo, H0 2-skinne digital
Besvar