nyt DSB lokomotiv
: 31 jan 2021, 15:52
HEJ
Er der nogen af jer derude der har hørt på vandrørerne om Märklin har planer om at udgive Veltron lokomotivet i DSB udgave i den nærmeste fremtid ?
Hilsen
Jørgen
Dansk forum om modeljernbaner og rigtige jernbaner. Stil dine spørgsmål her.
https://baneforum.dk/
HEJ
Er der nogen af jer derude der har hørt på vandrørerne om Märklin har planer om at udgive Veltron lokomotivet i DSB udgave i den nærmeste fremtid ?
Hilsen
Jørgen
Märklins DSB litra EB har Märklin nummer 39331 og Trix nummer 25194 og forventes leveret i Q4.
Det kunne se ud som om det skulle blive nummer EB 3202
Super
Mvh Per
Nej, det bliver ikke EB3202, men EB3203. Undskyld :-)
Mvh Per
Det lyder godt, så må der spares lidt sammen.
Hilsen
Jørgen
Ps. har set Sørens indlæg. fint.