Side 1 af 1

nyt DSB lokomotiv

: 31 jan 2021, 15:52
af greven

HEJ
Er der nogen af jer derude der har hørt på vandrørerne om Märklin har planer om at udgive Veltron lokomotivet i DSB udgave i den nærmeste fremtid ?
Hilsen
Jørgen


Re: nyt DSB lokomotiv

: 31 jan 2021, 17:55
af PerR

Märklins DSB litra EB har Märklin nummer 39331 og Trix nummer 25194 og forventes leveret i Q4.

Det kunne se ud som om det skulle blive nummer EB 3202

Super

Mvh Per


Re: nyt DSB lokomotiv

: 31 jan 2021, 18:09
af PerR

Nej, det bliver ikke EB3202, men EB3203. Undskyld :-)

Mvh Per


Re: nyt DSB lokomotiv

: 01 feb 2021, 14:03
af greven

Det lyder godt, så må der spares lidt sammen.

Hilsen
Jørgen
Ps. har set Sørens indlæg. fint.