Side 1 af 1

Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser

: 14 jan 2022, 23:56
af moppe

Med udgangspunkt i dette billede:

Billede

https://www.bahnbilder.de/bild/Deutschl ... n-die.html

Har vi på modelbanen i Hadsten lige modtaget det sidste til at kunne bygge det (næsten korrekt) i model.
Billede

Vognen er fra Rivarossi og lokomotivet er Roco (71219), der lige er ankommet til modelbanen.

Toget er en del af en større sponsorat vi indgik med JK model sidste år. Vognene har vi haft i et stykke tid, men Lokomotivet først kommet på markedet nu.

Der kommer nærmere anmeldelse af lokomotivet senere.

Klaus


Re: Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser

: 15 jan 2022, 10:35
af BGP

Lokomotivet skal da vist bygges lidt om, før det ligner :)


Re: Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser

: 15 jan 2022, 11:26
af moppe

Nope, den er god nok, lokomotivet ser bare forskelligt ud fra hver side.

2502CA1E-41EF-439A-A226-263BC881AD8A.jpeg
69F11535-1558-4695-8FD3-F35C80E32C92.jpeg

Klaus


Re: Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser

: 15 jan 2022, 13:48
af Godsbanen

Tillykke med nyanskaffelsen. Jeg er nu ikke selv så vild med disse reklametog (bortset fra at jeg selv har nogle få reklamevogne). Til et klubanlæg ser det godt nok ud.


Re: Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser

: 15 jan 2022, 14:57
af moppe

Det er helt klar valgt ud fra præmissen om at det “skiller sig ud” på vores udstillingsanlæg.

Vi har masser af røde, grønne, brune og blå ensfarvede vogne. Her er “coladåserne” et frisk spark.
Heldigvis har de et rigtigt forbillede, modsat mange godsvogne med reklamer på.

Det er ikke et sæt jeg selv ville købe.

Klaus.