Nyt tog hos Modelbane Europa - "Knödelpresse" med Cola dåser
Med udgangspunkt i dette billede:

https://www.bahnbilder.de/bild/Deutschl ... n-die.html
Har vi på modelbanen i Hadsten lige modtaget det sidste til at kunne bygge det (næsten korrekt) i model.

Vognen er fra Rivarossi og lokomotivet er Roco (71219), der lige er ankommet til modelbanen.
Toget er en del af en større sponsorat vi indgik med JK model sidste år. Vognene har vi haft i et stykke tid, men Lokomotivet først kommet på markedet nu.
Der kommer nærmere anmeldelse af lokomotivet senere.
Klaus