Tynde hæfteringe?
Hejsa
Jeg har et tilsyneladende et evighedsprojekt omkring hæfteringe på min McK Q-Maskine. Skulle ha brugt Märklin hæfteringe til rillerne som jeg har fået fræset, men med ca 0,8mm er de for tykke.Kan se at mine Togmodelle MH bruger relativt tynde ringe, men de er dog for små i diameteren. Så er der nogen der har bud på fabrikater af tynde hæfteringe? Måske har I nogen i gemmerne I kunne måle lidt på?
Mvh
Klaus L