Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Når du har slået mfx fra, så skal du oprette et DCC lokomotiv med en adresse som passer til dit lokomotiv, så du kan tænde lyset og køre frem og tilbage.
Hvis du ikke gør det, så kan du selvfølgelig ikke ændre i CV'er.
Hvis du ikke ved hvilken DCC adresse lokomotivet har på DCC, så må du udlæse den.
Se eventuelt i min CS3 Oversigt.
Jeg har selv udført præcis samme øvelse på en ESU Loksound dekoder her hos mig, for at sikre mig at det jeg beder dig om er rigtigt.
Og jeg er glad for at du melder tilbage og fortæller om at problemet er løst, det kan andre måske også få gavn af.
Men ellers har jeg beskrevet mange ting i CS3 Oversigt, og man kan slå op i indholdsfortegnelsen, og gå direkte til det afsnit der beskriver opgaven/problemet.
Angående booster opdateringen så jeg på et andet forum, at der blev meldt om problemer med boostere i en nylig opdatering. Det skulle så være rettet.
Tilføjelse. Jeg fandt dette (fra 14. marts i år): "A french Marklinist reported that this new update created a problem on his booster and he was forced to roll down the booster update (it was detecting short circuits when there was none)."