Side 1 af 1

Mit lille anlæg

: 21 mar 2026, 11:19
af Bernhard

Hej,

Efter flere års planlægning er mit lille anlæg ved at tage form. Jeg har kun 270 x 290 cm til rådighed. Jeg ønskede en dobbeltsporet bane med hovedstation, damplokomotiv remise, kuldepot og en stor godsbanegård. Ligelededs skuller der være en skyggebanegård. signalerne er dels nye Märklin digitale semaforer og dels gamle analoge. Det hele styres af en CS2 med K83 og K84 moduler, samt to S88 moduler.

For nylig har jeg installeret køreledning til de fleste synlige spor.

Jeg endte med den layout der er vist på vedlagte sporplan.
Her er nogle billeder af hovedbanegården, godsbanegården, et bryggeri og remisen.

Bernhard


Re: Mit lille anlæg

: 24 mar 2026, 14:37
af hxmiesa

Imponerende at du har faaet plads til saa mange ting. ;-)
Det lader ihvertfald til at du har det mega sjovt med din hobby!