Godt nytår!
-
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Godt nytår!
Godt nytår til alle!
Må forsættene holde og husk beskyttelsesbrillerne. :-) Brug ikke for mange penge på fyrværkeri, der skal også være noget til toget. :-)
Må forsættene holde og husk beskyttelsesbrillerne. :-) Brug ikke for mange penge på fyrværkeri, der skal også være noget til toget. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
- Lokomotivfører
- Scale: N
- Geografisk sted: Ishøj
- Kontakt:
Re: Godt nytår!
Godt nytår til alle også herfra.bahnfannet skrev: Godt nytår til alle!
Der er ikke den store risiko for at jeg bruger for mange penge på fyrværkeri, her skal man bare kigge ud ad vinduet, så får man kvalme og afsmag. Det har knaldet og braget siden midt i december. Sikke noget svineri.
Jeg glæder mig til at fyrværkeri forbydes helt.
-
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
En gang i mellem skal man give slip, så vi har brugt "en hundrede lap" til raketter, og så har Birgit fundet lidt rester frem fra sidste år, hvor det blæste for meget her på egnen.
Men et par ordentlige seglgarns bomber fra de gode gamle ville få drengen op i een ......
Dem der ikke kan blive en dreng igen, kan man kun have ondt af.
Så Godt Nytår
Men et par ordentlige seglgarns bomber fra de gode gamle ville få drengen op i een ......
Dem der ikke kan blive en dreng igen, kan man kun have ondt af.
Så Godt Nytår
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).
-
- Lokomotivfører
- Kontakt:
Det kan du da godt mene. Jeg har altid ment at det er noget forfærdeligt svineri. Ved du hvad det er de putter i fyrværkeriet for at få alle de flotte farver frem?bygger01 skrev:Dem der ikke kan blive en dreng igen, kan man kun have ondt af.
Se også på http://ing.dk/artikel/125326-ekspert-ul ... eproblemer - og det er mest om partikler, ikke de mange giftige indholdsstoffer.
-
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Godt Nytår til jer alle!
Håber at vi kan få et godt følles udbytte af dette forum i det kommende år.
Fyrværkeri er flot - og jo der er noget absolut miljø uvenligt i det. Nu skulle vi nok hellere begynde med at få fjernet alle de uheldige stoffer i alverdens produkter og fødevarer vi bruger dagligt, før end vi for alvor skal i gang med begrænsninger i fyrværkeriet de par dage om året. Blyet er vist allerede væk fra festlighederne.
Lad os nu koncentrere os om modeltog.
Gert
Håber at vi kan få et godt følles udbytte af dette forum i det kommende år.
Fyrværkeri er flot - og jo der er noget absolut miljø uvenligt i det. Nu skulle vi nok hellere begynde med at få fjernet alle de uheldige stoffer i alverdens produkter og fødevarer vi bruger dagligt, før end vi for alvor skal i gang med begrænsninger i fyrværkeriet de par dage om året. Blyet er vist allerede væk fra festlighederne.
Lad os nu koncentrere os om modeltog.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Olsen - Dit miljø er reddet for i år
Birgit har fået feber - raketterne bliver gemt til næste år - men så bruger jeg en "hundrede lap" mere, og så må Du igen skrive lidt ( og håbe det bedste for miljøet ) ......
Birgit har fået feber - raketterne bliver gemt til næste år - men så bruger jeg en "hundrede lap" mere, og så må Du igen skrive lidt ( og håbe det bedste for miljøet ) ......
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).
God morgen til alle..
Godt nytår, tak for alt i det gamle år..
Nu er der et helt nyt år til at bygge i endnu en gang..
TT-tog.. ;) ;) ;)
Thomas Thomsen
Godt nytår, tak for alt i det gamle år..
Nu er der et helt nyt år til at bygge i endnu en gang..
TT-tog.. ;) ;) ;)
Thomas Thomsen
-
- Lokomotivfører
- Kontakt:
Jeg håber altid det bedste for miljøet, men ofte kan man blive i tvivl når man ser hvor tankeløst folk gebærder sig.bygger01 skrev:Olsen - Dit miljø er reddet for i år
God bedring til Birgit.