Det er også korrekt, men jeg ser nu stadig, at aktiviteten på de enkelte er generelt dalende. Dvs. der er færre indspark over hele linjen. Den tendens har jeg bemærket - også længe før, at der kom flere fora til. I min optik har det ikke kun stået på siden august, hvor dette forum blev oprettet.gert skrev:Nu skal vi lige huske på, at debatten er blevet spredt over flere fora i det sidste halve års tid - det betyder at hvart enkelt fora næppe kan have samme aktivitet som et enkelt stort havde før.
Jeg oplever "jernbanens" forum som det mest aktive, men det går ikke på modeltog, men på forbillederne. Det er dog også interessant i modeljernbanesammenhæng - synes jeg.
Den, for mig, interessante trafik på andre fora har været stærkt dalende i hvert fald et år. Jeg tolkede det som værende fordi mange tråde blev ødelagt af skænderier mellem brugerne. I længden gider jeg i hvert fald ikke være et sted, hvor jeg skal irriteres, når jeg læser en ellers interessant diskussion.