Køre kommer den aldrig til. Den bliver limet fast til sporet, næsten ligesom forbilledet. Den er dog ikke svejset fast til sporet, men der er svejset trekanter på skinnerne så maskinen ikke kan flyttes. På taget, hvor pantografen tidligere sad, går der et kabel direkte op i en elmast. ;)
Typen hed V42 da den var i drift, men flere lokomotiver blev efter udrangeringen ombygget til el-varmelokomotiv. Typebetegnelsen er derefter VF. Maskinen her er GYSEV VF 101.
En del af Ungarn ligger i Danmark.....
-
- Stationsbetjent
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 07 maj 2015, 18:28
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Diverse pga dioramabygning.
- Geografisk sted: Odder
Re: En del af Ungarn ligger i Danmark.....
Mvh.
Søren B. A. Villumsen
Dioramabygning med GySEV-Raaberbahn som forbillede i H0, epoke 6 (2012 og frem)
Søren B. A. Villumsen
Dioramabygning med GySEV-Raaberbahn som forbillede i H0, epoke 6 (2012 og frem)
-
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5293
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: En del af Ungarn ligger i Danmark.....
Interessant! Tak for info! :-)GySEV Fan skrev:Typen hed V42 da den var i drift, men flere lokomotiver blev efter udrangeringen ombygget til el-varmelokomotiv. Typebetegnelsen er derefter VF. Maskinen her er GYSEV VF 101.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/