Schienengolf an der Wupper

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Schienengolf an der Wupper

Indlæg af Søren »

Er det virkelig kun i Tyskland, at der findes denne slags inkarnerede entusiaster.

"Schienengolf an der Wupper"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rrUe_7NY0g4[/youtube]

:-) God fornøjelse

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af gmmz »

Hej Søren

så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)

mvh
'Søren
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af Søren »

gmmz skrev:så finder man noget til dig og kan ikke selv nå at poste det ;-)
Hehe nej, du er alt for langsom. :-) Den "skinnegolf" kører vist heller ikke hurtigere end man kan nå at plukke mælkebøtterne på baneskråningen. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af gmmz »

så har jeg lige fundet nogle flere ombygningskøretøjer

SÅåå, hvis du ikke ved, hvad du skal bruge din gamle lada eller minibus til!!!!!!

så er her et par muligheder
først lada'en
Skinnekøretøj 2002-05-22 Dubrave.JPG
Skinnekøretøj 2002-05-22 Dubrave.JPG (249.58 KiB) Vist 5324 gange
og minibussen
MD-3 1989-04-30 Pazin.JPG
MD-3 1989-04-30 Pazin.JPG (279.53 KiB) Vist 5324 gange
mvh
Søren
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af gmmz »

så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mkpCzp0CmjY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PMWBPrFVwLk[/youtube]

nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar

mvh
Søren
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5451
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af Søren »

gmmz skrev:så er der lige flere tosserier med Bane køretøjer, denne gang fra britiske tvshow topgear
nyd det, det er med Audi A8 og en jaguar
Haha! :) Kanon!

Hvornår har du sidst torpederet en campingvogn på dit arbejde? :)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1577
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: Schienengolf an der Wupper

Indlæg af gmmz »

jeg har nu aldrig torpederet en campingvogn,
men jeg har kørt bagenden af en lastvogn(sættevognstrækker)
i stykker ved Europaplads i Århus med en Mr og drejet lastvognen 90grader

har så lige fundet ud, der flere videoer, af hele udsendelsen

bl.a. starten
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SB4hnAinVAE[/youtube]

mvh
Søren
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Besvar