Dobbeltraction med Triangel og ESU 50000

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
a62213
Godsforvalter
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Dobbeltraction med Triangel og ESU 50000

Indlæg af a62213 »

Hejsa,

Jeg har 2 Triangler, som jeg gerne vil have til at køre sammen, og har Esu 50000.

Den ene skal jo så køre forlæns hvor den anden kører baglæns. Når jeg vælger dobbel traction på Ecos'en, så kan jeg ikke vælge noget tog.

Billede
Billede
Ksn1205
Ledvogter
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Dobbeltraction med Triangel og ESU 50000

Indlæg af Ksn1205 »

Er du sikker på du har nogen på liste 3 som er el lokomotiver som du har markeret for det ligene ikke ellokomotiver på de ikoner der er på det andet billede. Mener bare skal trykke på de de to ting så skulle alle dine lokomotiver komme frem
moppe
Lokomotivfører
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Start med at få navngivet dine lokomotiver, så er det lettere at finde rundt i.

Gå ind på traktionsskærmen.

Det eneste der må være markeret i venstre side er ABC knappen, får fjernet markeringen fra ellokomotivet og "lokomotiv med 3-tal over".
Når dette er gjort, kommer alle lokomotiver frem i listen til venstre.

Marker lokomotiv der skal i doppelttraktion og tryk "lokomotiv +" knappen. Vælg nummer to lokomotiv og tryk igen "lokomotiv + knappen".

Nu er begge lokomotiver i listen til højre. Vælg det der skal køre baglæns i listen til højre og tryk på knappen med "to pile" (den over "lokomotiv -"), så vil den køre baglæns.

Klaus
a62213
Godsforvalter

Indlæg af a62213 »

Hej Klaus,

Tak for svar. Var også kommet så langt at jeg fik dem begge til at køre, bare hver sin vej. Det må jeg lige kigge på senere i dag.

Jeg har gemt navnene ret mange gange efterfølgende, men som om den ikke vil huske det...
Besvar