Video fra Rødovre märklin ?

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
pera
Stationsforstander
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C og LGB
Geografisk sted: 8970 Dalbyover

Video fra Rødovre märklin ?

Indlæg af pera »

Er der nogen der skal til tog messe i Rødovre ville være rart hvis i ville kunne lave en film hvor Søren forklare om Cs3 ligesom der blev gjorde i BrenderupDam 16 med cs2 🤔Tror der er mange der vil få glæde af det også mig på forhånd tak😉
Med Venlig Hilsen
Per A

Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Video fra Rødovre märklin ?

Indlæg af Søren »

Ah, fedt at du kunne lide videoen fra Bramdrupdam. Det var lidt en lang video hvis man "bare ville kigge tog", den fik pænt mange dislikes. Haha.

Hvad kunne du godt tænke dig at se i en video om CS3? Jeg tænker du har nogle tanker og forventninger?

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

pera
Stationsforstander
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C og LGB
Geografisk sted: 8970 Dalbyover

Indlæg af pera »

Nej den var/ er super god den film👍👍. Jeg synes du er rigtig god til og vise det på film også. Jeg har set den flere gange for og få det hele med. Jeg vil gerne lære så meget jeg kan om Cs3+. 🤔Men jeg lider af ordblindhed og har svært ved, når jeg skal sætte en tekst sammen, så jeg får meget mere ud af en film. Men når det så er sagt er jeg kommet rigtig godt i gang Takket være dette gode forum. Jeg er ved og lave mine tilbagemellingerne som jeg tror jeg har styr på . Men så skal jeg der efter ha m84
modul sat på og så er det og få dem til og virke i min skyggebanegård. og der efter ude på selve banen og på de to/ andre stationer som er i kælderkøbing modelbane lige nu. Så nu kommer jeg nok til og rode med min skyggebanegård og opbygning med m84 i den, men også i Cs3+ For det virker ? 👍🚂👍 mvh Per a
Med Venlig Hilsen
Per A

Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Indlæg af Søren »

For de interesserede, filmen fra Bramdrupdam er denne:

Med venlig hilsen
Søren