jeg kunne nu godt fristes af TRIX sættet med en JU52 læsset på 3 godsvogne - kroppen på den ene, vingerne på den anden og lasser under presenning - det må være motorerne m.v.. Sjovt sæt.
De har også et kransæt med en kran der ligner den meget gamle 10t kran på jernabnemuseet.
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv! deltag i DMJUs konkurrencer!
gert skrev:jeg kunne nu godt fristes af TRIX sættet med en JU52 læsset på 3 godsvogne - kroppen på den ene, vingerne på den anden og lasser under presenning - det må være motorerne m.v..
Det fejler 2 ting:
Det er spor N
En 18,9 meter lang flyver der kan være på en 17,2 meter lang godsvogn.........
moppe skrev:Liliputs er samme mekanik som ESU's, men hvad med Trix, med metaloverdel?
Den har varmhvide lysdioder.
Fornemmer jeg en vis ironi i dit spørgsmål? ;-) Det må der næsten være... ;-)
Du ved jo godt, at jeg synes det er et lotteri med teknikken i Trix-modeller. Ved Roco ved jeg hvad jeg får, en enkel konstruktion med en simpel motor. Ingen fancy teknik, men til gengæld en flot model, der bare virker. :-)
Jeg er ikke sikker på, at Liliputs er baseret på ESUs model - eller hvordan skal det forstås? ESUs model er ren metal - Liliputs er plastik.
ønsker har man vel altid
og der er da et par stykker af det danske, som jeg nok vil købe,
nok mest Roco
det drejer sig om 67029
2 ks læsset med 4 PMV M113
67031
2 Hbbillns
og så en 4 akslet vogn 66433
en Habbillns
Hobbytrade modeller af kongevognene, nok ikke det man kan bruge i det daglige, men det er specielle vogne, om det
så bliver alle 3 eller kun de 2 nyeste, ved jeg ikke endnu, nu skal jeg lige se dem først
ellers så står den nok mest på skinneindkøb, så jeg kan få toget ud at køre.
gmmz skrev:ellers så står den nok mest på skinneindkøb, så jeg kan få toget ud at køre.
...jeg har lige fået lovning på, at når damen og jeg får vores tredje rum, så må jeg få toppen af de lave reoler i kontoret til at eksperimentere med C-skinner. Såfremt de kan fjernes igen ;-) Glæder mig... :-)
bahnfannet skrev:Fleischmann Velaro - hvis den bliver leveret i 1:87. Jeg frygter dog, at Fleischmann fucker det op igen og laver den i 1:93,5, i så fald stryger jeg den.
Yay! :-D Fleischmann leverer Velaro i en kompromisløs 1:87 udgave! Kanon! Jeg glæder mig vildt meget til at se den.