Hobbytrade laver ADESHOP

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
gert
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Hobbytrade laver ADESHOP

Indlæg af gert »

Så er der nyt fra Hobbytrade - eller hvad de skal kaldes fremover - se her:

http://adeshop.dk/index.shtml

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Hobbytrade laver ADESHOP

Indlæg af Skovsøekspressen »

Siden ser spændende ud. Og det passer fint i tråd med de ændringer Hobbytrade meldte ud med i det første nr. af Spor og baner. Bemærk at Hobbytradekataloget for 2011 er med på siden, dvs. de ting der er meldt ud her, de må altså komme, herunder CR-vognen i forskellige udgaver.

Glæder mig især til at den forrige kongevogn fra 1937 kommer. En MO i hver ende, og man har et kongeligt tog som blev kørt med Frederik IX. Et anderledes og ret spændende tog.

Mvh
Claus
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hobbytrade laver ADESHOP

Indlæg af Søren »

Hep

Jeg havde nu ikke forventet, at Hobbytrade ville tage dette skridt. Jeg undrer mig over, at Hobbytrade går i konkurrence med sine forhandlere på det lille danske marked. Hvis jeg var Hobbytrade ville jeg have koncentreret mig om mine produkter alene. Jeg er sikker på, at forhandlerne nok skal sælge dem. :-)

Jeg hilser webshoppen velkommen og jeg er spændt på, hvordan en ren Hobbytradebutik vil klare sig i konkurrencen med de velassorterede butikker. Jeg er dog glad for, at jeg nu tilsyneladende kan købe Zimo i Danmark. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar