Hej Klaus, tak for din hurtige respons. Min blev desværre ikke så hurtig her i weekenden.
Jeg købte min Z21 hos Hobbykæden, med styre enheden (den sorte) og en router (TP Link står der på den)
Det er koblet op på min Iphone, og har indtil for ca. 14 dage siden fungeret perfekt, og jeg er meget begejstret for den måde hvorpå jeg kan styre det hele. Der er ganske vist nogle funktioner der ikke er sat præcist op endnu, men det er vist bare et spørgsmål om at få justeret opkoblingen af de enkelte lokomotiver. Det er noget med lys osv.
Routeren er forbundet til styre enheden som vist i manualen, så det skulle være i orden.
Når jeg tilslutter styreboks og router til el-nettet lyser de fleste lokomotiver, men der er ingen forbindelse til Z21 routeren. Derimod kommer der en forbindelse frem, hvor der står TP-Link_18DC. Og så sker der ellers ikke mere.
Jeg kan hverken få lys, motor, horn eller andre funktioner aktiveret.
Vi har snakket om at der måske skal laves en ny indstilling af Z21 routeren på min egen computer, så jeg kan få den rigtige frem, eller at der måske er en fejl i routeren. Men vi ved det ikke.
Jeg har ikke tilsluttet testbanen til andet end min Iphone.
Det hele virker noget mærkeligt.
Mon du bliver klogere, Klaus?
Bh Jørgen