Hej alle sammen.
Jeg har fået en plade fra A/S Frichs, med byggeår: 1938 Byggenummer: 281. Og da mine bøger om Frichs ligger i flyttekasser, så vil jeg høre om der nogle der kan hjælpe mig med at opklare hvad(hvor) den har hørt til.
Med venlig hilsen
Bjarke T
Frichs plade
-
Bjarke T
- Trafikelev
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 08 aug 2011, 22:16
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg(Ab)
Frichs plade
Det er fedt at være nittetæller, og være stolt af det.
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Frichs plade
Hej Bjarke!
Tjekkede lige på "jernbanen" og dens oversigt over Frichs produktionen. Der mangler lige netop byggenummer 281 og 282. Kunne det tænkes at det har været noget andet end et lokomotiv?
Gert
Tjekkede lige på "jernbanen" og dens oversigt over Frichs produktionen. Der mangler lige netop byggenummer 281 og 282. Kunne det tænkes at det har været noget andet end et lokomotiv?
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Frichs plade
DBJ M 3 årgang 1937, 1000 mm Dieselmotorvogn 3'A1A' - I følge bogen "Lokomotivfabrikken Frichs"Bjarke T skrev:Jeg har fået en plade fra A/S Frichs, med byggeår: 1938 Byggenummer: 281. Og da mine bøger om Frichs ligger i flyttekasser, så vil jeg høre om der nogle der kan hjælpe mig med at opklare hvad(hvor) den har hørt til.
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
Bjarke T
- Trafikelev
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 08 aug 2011, 22:16
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg(Ab)
Re: Frichs plade
Hej Klaus.
Tak skal du have. Det var lige der jeg ville have kigget.
Mvh
Bjarke
Tak skal du have. Det var lige der jeg ville have kigget.
Mvh
Bjarke
Det er fedt at være nittetæller, og være stolt af det.