Ny klub i Kbh området

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Besvar
Tmjbk
Trafikelev
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Ny klub i Kbh området

Indlæg af Tmjbk »

Hej jer der ude
Vil lige kort sige at vi er nogle stykke som vil start en klub med moduler i et lokal på 60 m2
Og da vi køre 3 skinne men dette betyd ikke at vi ikke vil havde 2 skinne dette kun da være sjovt om man på en måde kunne bygge en modul bane op med hvor begge verdenr komme med ?

Men i som kunne tænke jer at være med må godt mail mig på modeltog@hotmail.dk og det er vigtig at der stå dk efter hotmail. Mvh Tmjbk
moppe
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Ny klub i Kbh området

Indlæg af moppe »

Tmjbk skrev:Vil lige kort sige at vi er nogle stykke som vil start en klub med moduler i et lokal på 60 m2
Hej "Tmjbk" (har du et rigtigt navn?)

Som jeg husker det er 3-modul godt repræsenteret i Københavnsområdet. Måske der er en del folk der, der kunne bruge lidt mere permanent plads?

Klaus
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Ny klub i Kbh området

Indlæg af Søren »

Hej Tmjbk

Velkommen til! :-)
Tmjbk skrev:Og da vi køre 3 skinne men dette betyd ikke at vi ikke vil havde 2 skinne dette kun da være sjovt om man på en måde kunne bygge en modul bane op med hvor begge verdenr komme med?
Jeg har før set klubber brænde sig på, at ville køre med begge verdener. Jeg synes helt klart, at I skal holde jer til 3-skinne anlægget. Der er masser af 2-skinne klubber, hvis folk vil køre 2-skinne. Hvis I lukker op for begge verdener, sker der ofte det, at medlemmerne ikke kan enes om, hvad der skal laves som hvad. Det kan virkelig slå en klub i stykker, hvilket er brandærgerligt.

Har I nogen overordnet plan med anlægget? Tema, epoke?

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar