DJK 50 år af sporet

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
Jesper J
Stationsforstander
Indlæg: 66
Tilmeldt: 02 aug 2011, 06:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

DJK 50 år af sporet

Indlæg af Jesper J »

Hej alle
Som overskriften lyder, røg noget af jubilæet af sporet. Rigtig ærgerligt, for de har vist lagt et stort arbejde i arrangementet. Det ikke så tit jeg oplever så engagerede mennesker ved en veteranbane, så selvom det røg af sporet, var det en god oplevelse. Som jeg forstod det var der sket en fejl40. Det hvad der sker, man kan jo sige det på den måde, at det var bedre med en menneskelig fejl, frem for fejl på materiellet !? Jeg skal helt klart derop igen, og opleve en togtur som dengang farfar var ung... En skam jeg bor så langt væk, for så skulle jeg da også være med.
Til sidst en hilsen til folkene i MHVJ: super arbejde, fortsæt endelig så vi andre kan glæde os over det.
Vedhæftede filer
Det er ...'da flot, ikk
Det er ...'da flot, ikk
MHVJ2011 002.JPG (134.76 KiB) Vist 3799 gange
afsporet i True
afsporet i True
MHVJ2011 016.JPG (151.58 KiB) Vist 3799 gange
f.ormstrup
Godsforvalter
Indlæg: 147
Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Kontakt:

DJK 50 år på sporet!

Indlæg af f.ormstrup »

Billede
VLTJ 7 rangerer med 2 personvogne.

Billede
SB T 1 på vej hen for at gøre stammen klar til HV 3.

Billede
Sporene skal skiftes.

Billede
HV 3 er klar til afgang.

Der er flere billeder fra Mariager på DJK 50 år på sporet.
mvh Flemming
Videoer
SVJMJK
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: DJK 50 år af sporet

Indlæg af gert »

I dag stod det så i persontogets tegn. V ejret var overskyet med begtndende regn ved 14 tiden.

Vi var i Handest ca 10.45 hvor man ventede på at kunne sende et Triangel tog af sted, men ventede på ankomsten af et tog trukket afVLTJ7.

Det kom sent, fordi det forgående tog fra Mariager havde nedbrud på maskinen, VNJ D12.

I det hele taget synes jeg ikke, at der udvistes den store sprudlende aktivitet som er set tidligere.

Gert
Vedhæftede filer
her står D12 og kan ikke andet...
her står D12 og kan ikke andet...
VNJ D12 small.jpg (49.5 KiB) Vist 3773 gange
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Jesper J
Stationsforstander
Indlæg: 66
Tilmeldt: 02 aug 2011, 06:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: DJK 50 år af sporet

Indlæg af Jesper J »

Diesel brækker ned, og dampen fortsætter med at køre. Dampen sejrer....IIIHHAAAAA
Besvar