Har set på YouTube at man kan købe en ny type skinner med en anden metalblandning som betyder at der er en meget bedre forbindelse imellem toghjul og skinner :D så man ikke behøver rense skinnerne så meget ?? Nogen der har kendskab til disse
![]()
Ny type skinner
-
moff
- Stationsbetjent
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 04 feb 2017, 10:19
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Ny type skinner
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Ny type skinner
Hvilken video på YouTube?
De fleste moderne skinner er nysølv, hvilket fungerer ganske fint.
Klaus
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Ny type skinner
Det lyder umiddelbart som beskrivelsen af nysølv skinner, men de er jo på ingen måde nye. Har du ikke bare set en video af en, som har været fanget i fortiden?
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
moff
- Stationsbetjent
- Indlæg: 39
- Tilmeldt: 04 feb 2017, 10:19
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Re: Ny type skinner
Joe måske…..!!!!! så godt nok ikke lige hvor gammel den video var
:D :D
Er det nogle skinner man kan få hos de fleste forhandler ?? Kan bare huske hvor meget bøvl jeg havde med den julebane jeg lavede :shock: og vil helst undgå det i fremtiden :D
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5451
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: Ny type skinner
Alle 2 skinne skinner er nysølv hvis du køber det fra nyt. Der er dog intet nyt i det. Det har været sådan de sidste 20 år eller mere.
Märklins er rustfrit stål.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/