Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Jeg syntes efterhånden jeg har flere og flere småfejl med min Intellibox II. Kan min Intellibox have fået en fejl?
Jeg har nulstillet den, opdateret software. Senest viser den mystiske tegn ved Zugkategorie.
Jeg kan feks. ikke vælge kategori 1. Syntes jeg har forsøgt alle muligheder, men der kan jo nemt være noget jeg har overset.
Syntes generelt den har lavet underlige ting som jeg dog har fået løst, men er ved at mistænke den for den fejler, nogen der har et bud?
Så vil den ikke læse på programmeringsspor, så vil den, og det er lidt den måde den arter sig. Når jeg kobler den med pc vil den ikke altid loade og
pc skriver error loading.
mvh Torben
Ja det lyder som løsningen. Den har ellers været super har været rigtig glad for den, men de små ting den har lavet de seneste 5-6 måneder giver mig ENDNU flere grå hår
For selve IB og hele Uhlenbrock digitale styring er jeg glad for.
De får billedet hos hotline.
Mvh Torben
K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.
Der har været eksempler på at folk med lange kæder af s88 moduler med fladkabler får deres IB til at skabe sig.
Er problemet der stadig hvis du fjerner alle tilslutninger til din IB2?
Bruger du fællesnul?
MVH Morten Strårup
K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.