Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Da jeg nogle gange ender med sorte billeder ( og har spurgt om hjælp, men er endt tilbage på perronen ), så har jeg besluttet, at min beskrivelse bliver udsendt på Sporskiftet, men det med lyslederne kommer også her på Baneforum !
Så dem, der vil kigge og lære af min fejltagelser, må skifte til en anden kanal !
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
Da jeg nogle gange ender med sorte billeder ( og har spurgt om hjælp, men er endt tilbage på perronen )
Det ser da ud til at gå fint for dig. Mig bekendt er du den eneste der har det problem, så der er nok ikke så meget vi kan gøre her. Jeg synes bare du skal uploade igen og se om ikke det virker.
Du kan lægge pdf dokumenter på Baneforum, men ikke Word dokumenter. Word dokumenter kan heller ikke læses af de fleste, da de færreste efterhånden har Word. Så PDF er vejen frem.