Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Indstilling af dataformatet er beskrevet i manuale.
Afsnit 4.4 (side 29-30 i den engelske udgave) beskriver den generelle stilling, som gælder hvis ikke der er sat noget op den enkelte decoder. Det er beskrevet i afsnit 6.7 på siderne 78-79.
3-skinne med fokus på dansk Epoke III, men med kraftig tysk islæt, og enkelte fra andre epoker
CS3 (ikke plus) og CS2.
En blanding af sporskiftedekoder og tilbagemelding fra flere producenter
Win-digpet 2021 premium
Hej,
Det var jo dejligt at problemet er løst og alt er lykke.
Hvad jeg ikke forstår er, hvordan din styrepult pludselig har skiftet protocollen fra mm til dcc? Har den været resat på en måde?
Jeg anvender i øvrigt selv dcc på mit Märklin baserede anlæg uden problemer, men naturligvis skal alt være sat op hertil. Inklusive dekoderne.
Vi må håbe, at du - Niels - snart får et svar .....
Hvorfor !
Fordi - det er for tit - at der bliver spurgt om et eller andet, og spørgeren får startet en dominoeffekt
Flere byder ind med forskellige forslag ( nogle bedre end andre ), men spørgeren har bedt om hjælp og sikkert fået flere forslag og måske bliver problemet løst, men æsken er er åbnet, og så må man til tasterne selvom problemet er løst !
Mit lille "oprop" er, fordi blogs som Baneforum fungere som videnudveksling mellem brugerne, og hvis det fremadrettet skal fungere så er det en tovejskommunikation .......
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).