Jeg har hørt et lille "pip" fra en vanlig velunderrettet kilde, at der skulle være kommet flere F-maskiner til landet. Hvilke og hvor mange er for mig ukendt.
Gert
F-mskinen
Re: F-mskinen
Hej med dig Gert..
Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....
med venlig toghilsen :) :)
Thomas
Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....
med venlig toghilsen :) :)
Thomas
-
Skott
- Lokomotivfører
- Indlæg: 317
- Tilmeldt: 18 jan 2013, 18:09
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: peco code 75
Re: F-mskinen
Ifølge Lekbo: http://felixteam.dk/nyheder.htm er det alle numre, der er på plads på hylderne :)gert skrev:Jeg har hørt et lille "pip" fra en vanlig velunderrettet kilde, at der skulle være kommet flere F-maskiner til landet. Hvilke og hvor mange er for mig ukendt.
Gert