F-mskinen

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

F-mskinen

Indlæg af gert »

Jeg har hørt et lille "pip" fra en vanlig velunderrettet kilde, at der skulle være kommet flere F-maskiner til landet. Hvilke og hvor mange er for mig ukendt.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
TT-tog
Stationsforstander
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12 aug 2011, 12:54
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: F-mskinen

Indlæg af TT-tog »

Hej med dig Gert..

Lyder da meget spændende..
Vi får at se om det passer....

med venlig toghilsen :) :)

Thomas
Skott
Lokomotivfører
Indlæg: 317
Tilmeldt: 18 jan 2013, 18:09
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: peco code 75

Re: F-mskinen

Indlæg af Skott »

gert skrev:Jeg har hørt et lille "pip" fra en vanlig velunderrettet kilde, at der skulle være kommet flere F-maskiner til landet. Hvilke og hvor mange er for mig ukendt.

Gert
Ifølge Lekbo: http://felixteam.dk/nyheder.htm er det alle numre, der er på plads på hylderne :)
Besvar