Märklin-user.net

Fortæl en vittighed, vis din nye bil frem eller skriv om alt, hvad der ikke har noget med modeljernbaner eller jernbaner at gøre.
Besvar
bygger01
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Märklin-user.net

Indlæg af bygger01 »

Hjemmesiden er ved blive opdateret

De viser bl. andet en roteteren jordkugle med røde prikker for brugere og med små flag med bynavn for dem der er på besøg

En meget skæg ting

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Märklin-user.net

Indlæg af Skovsøekspressen »

Aha, det var måske en ide hertil? ;) Men det er nok ikke bare noget man gør, eller er det?

Mvh
Claus
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Indlæg af Søren »

Skovsøekspressen skrev:Aha, det var måske en ide hertil? ;) Men det er nok ikke bare noget man gør, eller er det?
Det er sikkert meget simpelt, at sætte det op. Jeg vil dog ikke benytte det her, nok er det en meget sjov ting, men som med alt andet, så skal den indlæses med siden. Det er blot en ekstra belastning på browseren - og nytteværdien kan diskuteres. Jeg vil gerne holde forum til det mest essentielle, uden for meget ekstra. :-)

Det betyder dog ikke, at besøg ikke registreres. Jeg har vedhæftet en PDF, der viser fordelingen af besøgende blandt de første 100 danske byer.
Vedhæftede filer
baneforum.dk_visits.pdf
(32.83 KiB) Downloadet 302 gange

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Skovsøekspressen »

Det er måske også en bedre måde at gøre det på. Der er jo ingen grund til at belaste systemet med en hel masse. Jeg kan godt lide enkeltheden og overskueligheden i forummet her, omend jeg i starten var lidt skeptisk over for ekstra modelbaneforums. Det er ligetil at gå til, indlæggene "drukner" ikke i alt muligt, det er helt som det skal være. Forummet her skal bare have lidt mere tid, det har i hvert fald vist sin berettigelse, der "gyder" og "bobler" en hel masse derude indenfor modeltog ;)

Mvh
Claus
Søren
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Indlæg af Søren »

Skovsøekspressen skrev:Jeg kan godt lide enkeltheden og overskueligheden i forummet her, omend jeg i starten var lidt skeptisk over for ekstra modelbaneforums. Det er ligetil at gå til, indlæggene "drukner" ikke i alt muligt, det er helt som det skal være.
Der har du ramt hovedet på sømmet i forhold til hvad dette forum går ud på. :-) En enkel måde at diskutere på. Bekymringen om de ekstra forums har jeg godt bemærket, de steder hvor jeg ellers følger med. Jeg har også fået spørgsmålet "hvad jeg dog har gang i!!". Jeg kan kun sige: Jeg har set en måde at gøre det på, jeg mener jeg kan gøre det bedre. Så det gør jeg. :-)
Skovsøekspressen skrev:Forummet her skal bare have lidt mere tid, det har i hvert fald vist sin berettigelse, der "gyder" og "bobler" en hel masse derude indenfor modeltog ;)
Nemlig! Besøgende kommer ikke overnight, jeg kan se på antallet af brugere, at de lige så stille kommer til. Jeg vil hellere have 20 meget aktive brugere end 1000, der ikke engang har oprettet et eneste indlæg. :-)

Det vigtigste er blot, at aktiviteten holdes kørende. På nuværende tidspunkt kører det fint, hvilket jo er herligt.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

bygger01
Lokomotivfører
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Indlæg af bygger01 »

Vi er enige, men alligevel man så man et Dannebrog stkke frem blandt alle de andre, det var skæg effekt

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Besvar