Årets julegaver, 2013

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5452
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Årets julegaver, 2013

Indlæg af Søren »

Fik I nogle tog-relaterede julegaver? Jeg fik lidt fornyelse til min kasse med c-spor. :-)
Vedhæftede filer
trix_c-sporWP_20131225_12_36_12_Pro.jpg

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af moppe »

Ikke en eneste togrelateret ting her....men ved at der kommer en senere. Er overdel til en Roco V60.

Klaus
Volex
Trafikelev
Indlæg: 24
Tilmeldt: 18 dec 2013, 13:30
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af Volex »

Jeg fik bogen Modeltog som det eneste tog relateret. :)
Jesper J
Stationsforstander
Indlæg: 66
Tilmeldt: 02 aug 2011, 06:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af Jesper J »

Intet modeltog relateret, men en lækker varm trøje og en ny stegepande. Begge har stået højt på ønskesedlen meget længe.

Glædelig jul til alle
Jesper
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af gert »

Jeg fik en trøje (for lille) 3 bøger jeg ikke har ønsket mig (skal byttes) samt nogle penge(Skal også byttes til noget andet!).

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
henho
Lokomotivfører
Indlæg: 216
Tilmeldt: 16 jul 2012, 14:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A Peco Roco
Geografisk sted: Ringkøbing

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af henho »

Hejsa - og glædelig jul :-)

Jeg fik et dejligt gavekort på stationen Krakow fra Auhagen. Den afhentes her mellem jul og nytår hos SMT-modeltog.
Med venlig hilsen

Henrik

2-skinne, medlem af SdMJK. Bruger Z21 på hjemmebanen.
TT-tog
Stationsforstander
Indlæg: 53
Tilmeldt: 12 aug 2011, 12:54
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af TT-tog »

Hej med jer..

Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...

mvh

Thomas
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4829
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af moppe »

henho skrev: Jeg fik et dejligt gavekort på stationen Krakow fra Auhagen.
Den er altså også super fed!


Klaus
speed180
Ledvogter
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14 aug 2011, 12:50
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: 8520 Lystrup

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af speed180 »

Aften.
Nej heller ikke her i huset blev det i år til desideret Tog grej.
Men så bla. en ny poxxon mini sliber/gravør sæt :)
Litra ME
Ledvogter
Indlæg: 182
Tilmeldt: 22 nov 2011, 20:41
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Årets julegaver, 2013

Indlæg af Litra ME »

Heller ikke noget tog her :-(

Men jeg har jo så stadig Trikken der lige skal have de sidste detaljer på plads, og noget at hænge bagefter den, så skal nok få vinteren til at gå alligevel :-)
Vedhæftede filer
Nærtrafik.jpg
Besvar