Årets julegaver, 2013
-
Søren
- Lokomotivfører
- Indlæg: 5452
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Årets julegaver, 2013
Fik I nogle tog-relaterede julegaver? Jeg fik lidt fornyelse til min kasse med c-spor. :-)
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Årets julegaver, 2013
Ikke en eneste togrelateret ting her....men ved at der kommer en senere. Er overdel til en Roco V60.
Klaus
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Re: Årets julegaver, 2013
Jeg fik bogen Modeltog som det eneste tog relateret. :)
Re: Årets julegaver, 2013
Intet modeltog relateret, men en lækker varm trøje og en ny stegepande. Begge har stået højt på ønskesedlen meget længe.
Glædelig jul til alle
Jesper
Glædelig jul til alle
Jesper
-
gert
- Lokomotivfører
- Indlæg: 570
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Årets julegaver, 2013
Jeg fik en trøje (for lille) 3 bøger jeg ikke har ønsket mig (skal byttes) samt nogle penge(Skal også byttes til noget andet!).
Gert
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
henho
- Lokomotivfører
- Indlæg: 216
- Tilmeldt: 16 jul 2012, 14:02
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: PIKO A Peco Roco
- Geografisk sted: Ringkøbing
Re: Årets julegaver, 2013
Hejsa - og glædelig jul :-)
Jeg fik et dejligt gavekort på stationen Krakow fra Auhagen. Den afhentes her mellem jul og nytår hos SMT-modeltog.
Jeg fik et dejligt gavekort på stationen Krakow fra Auhagen. Den afhentes her mellem jul og nytår hos SMT-modeltog.
Med venlig hilsen
Henrik
2-skinne, medlem af SdMJK. Bruger Z21 på hjemmebanen.
Henrik
2-skinne, medlem af SdMJK. Bruger Z21 på hjemmebanen.
Re: Årets julegaver, 2013
Hej med jer..
Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...
mvh
Thomas
Jeg fik bogen om danske personvogne. Den havde jeg ønsket.. :)
Rigtig god bog...
mvh
Thomas
-
moppe
- Lokomotivfører
- Indlæg: 4829
- Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Hammel
- Kontakt:
Re: Årets julegaver, 2013
Den er altså også super fed!henho skrev: Jeg fik et dejligt gavekort på stationen Krakow fra Auhagen.
Klaus
Mine sider: http://www.modelbaneeuropa.dk og http://www.moppe.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
Dette forum: http://www.baneforum.dk
-
speed180
- Ledvogter
- Indlæg: 157
- Tilmeldt: 14 aug 2011, 12:50
- Digital: Ja
- Scale: N
- Geografisk sted: 8520 Lystrup
Re: Årets julegaver, 2013
Aften.
Nej heller ikke her i huset blev det i år til desideret Tog grej.
Men så bla. en ny poxxon mini sliber/gravør sæt :)
Nej heller ikke her i huset blev det i år til desideret Tog grej.
Men så bla. en ny poxxon mini sliber/gravør sæt :)
Re: Årets julegaver, 2013
Heller ikke noget tog her :-(
Men jeg har jo så stadig Trikken der lige skal have de sidste detaljer på plads, og noget at hænge bagefter den, så skal nok få vinteren til at gå alligevel :-)
Men jeg har jo så stadig Trikken der lige skal have de sidste detaljer på plads, og noget at hænge bagefter den, så skal nok få vinteren til at gå alligevel :-)