æsker til vores modeltog

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
gert
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

æsker til vores modeltog

Indlæg af gert »

Auhagen æsker til rullende materiel.

D jeg selv bygger en vogn i ny og næ, så mangler man altid lige en passende æske til at afslutte projektet med, således at det kan opbevares forsvarligt sammen med alt det andet man har samlet sammen :) :)

Jeg så Auhagens æsker i dag hos Tog og Tekno.Det var til H0. Fine æsker til en 20 krone seddel. De findes i 3 størrelser, er lette at folde til færdig æske, og der medfølger et skumgummi indlæg med. Dette er dog kun til at fore bund og sider med, der skal tilføjes nogle skumgummiklodser til endelig fiksering af vognen.
Jeg fik da nogle med hjem af hver størrelse, og der vil da meget hurtigt blive behov for flere med det der ligger på arbejdsbordet!

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
moppe
Lokomotivfører
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: æsker til vores modeltog

Indlæg af moppe »

Au-box, kender dem godt.

Køber selv en del materiel der ingen æske har (brugt eller fra startsæt), men da jeg har adgang til en forholdsvis stor samling tomme Roco æsker, kræver det lidt arbejde med en skarp kniv og evt lidt trælim og så er der en passende kasse.

Klaus
gert
Lokomotivfører
Geografisk sted: Aalborg

Re: æsker til vores modeltog

Indlæg af gert »

Ja man finder en løsning med de muligheder man støder på - jeg har ingen adgang til "aflagte" æsker. Derfor var disse en rigtig fin løsning for mig - og kunne også være for andre - derfor indlægget.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Besvar