Hej og tak for input.
Nu har jeg forsøgt at lave en kombi af Bygger 1 samt Klaus, dels med adgang til oprangering samt med lang kørestrækning.
Samtidigt har jeg ændret på bro m.m. og så der er mindre med S kurver da mine nye vogne ikke er glad for disse
Udvidelse af det nuværende.
-
ErikL
- Lokomotivfører
- Indlæg: 522
- Tilmeldt: 12 feb 2015, 19:45
- Digital: Ja
- Scale: N
- Skinnesystem: Minitrix
Re: Udvidelse af det nuværende.
Mvh Erik
-----------------------------
Mini TRIX
Z21 + Digikeijs tilbagemeldinger mm. Qdecoder til signaler.
TrainController Gold