Udvidelse af det nuværende.

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
ErikL
Lokomotivfører
Indlæg: 522
Tilmeldt: 12 feb 2015, 19:45
Digital: Ja
Scale: N
Skinnesystem: Minitrix

Re: Udvidelse af det nuværende.

Indlæg af ErikL »

Hej og tak for input.

Nu har jeg forsøgt at lave en kombi af Bygger 1 samt Klaus, dels med adgang til oprangering samt med lang kørestrækning.

Samtidigt har jeg ændret på bro m.m. og så der er mindre med S kurver da mine nye vogne ikke er glad for disse
version5.jpg

Mvh Erik
-----------------------------
Mini TRIX
Z21 + Digikeijs tilbagemeldinger mm. Qdecoder til signaler.
TrainController Gold

Besvar