Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Indlæg: 1730
- Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?
Bruger du det kun på lokomotivet eller også på besværlige skinnestykker ?
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
SteamPunkLolcat
- Godsforvalter
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 02 okt 2011, 15:27
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Peco code 75
- Geografisk sted: Haderslev
Re: Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?
Jeg bruger det på alle hjul med strømoptag og ingen hæfteringe, så trækker de det selv med rundt på skinnerne. Der skal bruges ekstremt lidt, man rører lige ved det og så er det nok til alle hjulene.
MVH Morten Strårup
K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.
Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.