Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?

Indlæg af bygger01 »

Bruger du det kun på lokomotivet eller også på besværlige skinnestykker ?

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

SteamPunkLolcat
Godsforvalter
Indlæg: 111
Tilmeldt: 02 okt 2011, 15:27
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Peco code 75
Geografisk sted: Haderslev

Re: Nyt Märklin Z startsæt virker ikke?

Indlæg af SteamPunkLolcat »

Jeg bruger det på alle hjul med strømoptag og ingen hæfteringe, så trækker de det selv med rundt på skinnerne. Der skal bruges ekstremt lidt, man rører lige ved det og så er det nok til alle hjulene.

MVH Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Besvar