Hej.
Når jeg få min cs3 til at finde mine m83 og min m84 (har en af hver). Så kan jeg godt ændre den så jeg kan styre rød eller grøn ud gang hver for sig, men når jeg laver den grønne udgang om til en afkobler så ændre den sig, så det er den røde udgang den bruger nogen der ved hvorfor?? Har prøvet en hel masse forskellige ting med genstart, og kun ændre en ting men det ændre ikke noget..
CS 3 og m83/m84 MFX afkobler problem
-
Søren
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Re: CS 3 og m83/m84 MFX afkobler problem
Er det den sorte m83?
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
Ksn1205
- Ledvogter
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Ja også hvis jeg prøver at lave det på en m84 sort. Har dog ikke sat afkobler til kun ændret det i cs3,men det kun dem der er læst ind med mfx de gamle gør det ikke, og hvis jeg manuelt liger den sorte m83 ind altså unden mfx så kan jeg godt lave den grønne udgang om til en afkobler uden problemer. Så tror der er noget software problem.
Alt er testet og styres i DCC.
Alt er testet og styres i DCC.
-
Søren
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: Flex
- Geografisk sted: Malling
- Kontakt:
Okay. En ting jeg lige skal forstå? Vi taler m83 ikke? M84 er ikke til afkoblingsspor.
Med venlig hilsen
Søren
2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/
-
Ksn1205
- Ledvogter
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
Ja det er m83 men hat bare også test på min CS3 om jeg kunne ændre det på min m84 med MFX og det kunne jeg ikke. Testede bare min på min m84 fordi jeg kune har en m83 med MFX. Men jo det er en m83 der er læst ind med MFX der er problemet men det er problemet med alle m8x der er læst ind som MFX.