Mehano på vej tilbage?

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
moppe
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Mehano på vej tilbage?

Indlæg af moppe »

Nu rygtebørsen er i gang, så var dette skilt at finde på Lemkes stand ved "Intermodellbau" i Dortmund (denne weekend).
Lemke tager Mehano import til Tyskland
Lemke tager Mehano import til Tyskland
Lemke er blevet tysk importør af Mehano og kan levere BR 127, bBlue Tiger, G 2000 og Class 66 vil komme i genoptryk, sammen med forskellige containervogne.

Der er altid plads til endnu et Mehano lokomotiv i samlingen - Class 66 vil passe omend meget fint ind, lad os bare få T66K 714 som enten kruthornet eller i CFL bemaling. De kan sælges til både Danmark, Sverige og Tyskland

Klaus
Søren
Lokomotivfører
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Mehano på vej tilbage?

Indlæg af Søren »

moppe skrev:Lemke er blevet tysk importør af Mehano og kan levere BR 127, bBlue Tiger, G 2000 og Class 66 vil komme i genoptryk, sammen med forskellige containervogne.
Der er altid plads til endnu et Mehano lokomotiv i samlingen - Class 66 vil passe omend meget fint ind, lad os bare få T66K 714 som enten kruthornet eller i CFL bemaling. De kan sælges til både Danmark, Sverige og Tyskland
Det er jo bestemt interessant. :-) Jeg har de der kølevogne fra Interfrigo. Det er nogle meget pæne modeller.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

bahnfannet skrev:Det er jo bestemt interessant. :-) Jeg har de der kølevogne fra Interfrigo. Det er nogle meget pæne modeller.
Jeg har selv både en G2000 og en Blue Tiger, samt 3 kølevogne og en containervogn. Derudover har vi en Thalys, 3 containervogne og 2 Blue Tiger i klubben. Alt sammen materiel med lang levetid.

Klaus
speed180
Ledvogter
Scale: N
Geografisk sted: 8520 Lystrup

Indlæg af speed180 »

Aften alle
Her er lige et link til de sidste nyheder med priser fra Mehano

http://issuu.com/lemkecollection/docs/l ... no_h0_2012
moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

speed180 skrev: Her er lige et link til de sidste nyheder med priser fra Mehano
Uuuh, det ser lækkert ud. Som de fleste nok ved er jeg lidt en "sucker" for de specielle privatbanedieseler. Og der er da lidt at spare i forhold til ESU's Class 66/77. Men så er der selvfølgelig heller ikke alle de der spøjse "ESU-ting" indbygget....

Klaus
Besvar