Min nye bane i AC / 3 skinnet

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
bygger01
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Min nye bane i AC / 3 skinnet

Indlæg af bygger01 »

På Sporskiftet forsøgte jeg at vise min nye sporplan, men den gik død

Sikkert min fejl

Det blev vist i WinTrack 10, men da jeg ikke kan finde ud af at lave forskellige niveau'er, så var det sikkert for svært

Så jeg overvejer, at prøve på Baneforum om der er bevægelse her

Er det her det skal ind ??

Jeg har også prøvet via mail til flere jeg kender og en nordjysk solformørkelse vandt præmien på en flaske rødvin, da han var den eneste der kom med indlæg ( jeg skylder stadigvæk, så jeg ved det - Lissy lover - hvis Du også kigger her )

Min tanke er at jeg vil starte op med hele planen, og så med dele, så vi / I har noget at skyde på

Skal jeg ???

Eller skal jeg blot bygge videre "alene"

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

moppe
Lokomotivfører
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Min nye bane i AC / 3 skinnet

Indlæg af moppe »

bygger01 skrev: Er det her det skal ind ??
Dette er forummets "hjørne" om modeljernbaner - så ja, det er det.

Hvis du vil poste sportegninger, så undlad at poste wintrack filer, men post i stedet billedfiler. Mange har ikke sporplanlægningsprogrammer og kan derfor ikke åbne wintrack filerne.

Klaus
bygger01
Lokomotivfører

Indlæg af bygger01 »

Så kan vel blot til dem, der vil spille med, sende det på mail ......

H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

bygger01
Lokomotivfører

Indlæg af bygger01 »

Hvis du vil poste sportegninger, så undlad at poste wintrack filer, men post i stedet billedfiler. Mange har ikke sporplanlægningsprogrammer og kan derfor ikke åbne wintrack filerne
Mener Du JPG filer / det kan jeg nok finde ud af

moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

bygger01 skrev:Mener Du JPG filer / det kan jeg nok finde ud af
Præcist.

Du må meget gerne vise dine sportegninger her. Gør du det som jpg, vil alle brugere af forummet kunne se dem og kommentere/hjælpe/få inspiration.

Vedhæfter du derimod wintrack filer, vil kun forumbrugere der har wintrack kunne åbne dem og kommentere på dem. JEg har eksempelvis ikke wintrack og kan kun kigge med, hvis du viser jpg billeder her.

Klaus
Erik Olsen
Lokomotivfører
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Indlæg af Erik Olsen »

moppe skrev:Vedhæfter du derimod wintrack filer, vil kun forumbrugere der har wintrack kunne åbne dem
En anden mulighed er at printe til pdf fra Wintrack. Det kan f. eks. gøres med PDFCreator http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ (godt og gratis) som lægger sig som en printer og kan vælges fra ethvert Windows-program.
moppe
Lokomotivfører
Kontakt:

Indlæg af moppe »

Erik Olsen skrev:En anden mulighed er at printe til pdf fra Wintrack. Det kan f. eks. gøres med PDFCreator http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ (godt og gratis) som lægger sig som en printer og kan vælges fra ethvert Windows-program.
Et program, hvis kvaliteter jeg kan støtte op om. Har selv brugt det i en årrække og har skrevet om installationen af det på min hjemmeside.

http://moppe.dk/pdfpri.html

Klaus
Besvar